2013-12-19, 21:39
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Jodå men jag svara bara på killen återigen.... Jag vet personer som har avsnitten men sry de vägrar dela med sig.

Fan va löjligt att prata om de och inte sprida med sig.
Citera
2013-12-19, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Det var just därför jag frågade och försökte luska ut var dessa personer fått tag på hela säsongen Känns lite väl att vänta 3 veckor på nästa avsnitt, tycker jag. Mina egna eftersökningar ger noll.

Håller med dig totalt!
Har själv letat som fasen, utan resultat :/
Citera
2013-12-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Det som är lite trist med de här snubbarna (och snubborna) och väldigt många liknande människor är ju att de har en ganska begränsad repertoar. Nu börjar det kännas som att de har spelat alla låtar och även gått igenom dem igen på extranumret. Publiken börjar tröttna och vill gå hem.

Om ni förstår liknelsen.

Håller intresset hela säsongen tror ni? Kan Jeppe överraska med lite estradpoesi eller lite Fröding? Har någon utav damerna några poäng i vetenskapsteori som de kan hålla en liten föredragning om?

Och nej, jag tillhör nog inte målgruppen så jag förväntar mig inte att intresset ska hålla hela vägen men kanske, ändå, om de kunde överraska lite på något annat sätt än med könet?

Förresten, vore det inte rejält kul om Jesper Fröidh visade sig vara en iskall spelare som hela tiden, dygnet runt, spelat en roll som lätt efterbliven och störd men i själva verket har tokkoll på allt och manipulerar alla genom spela dum och oförarglig?

Jag vet, det är att hoppas på för mycket...

Det som kommer vara underhållande är väl att det just nu ser ut som om att helvetet snart brakar lös i form utan en jävla massa bråk och annat mys!
Citera
2013-12-19, 21:43
Medlem
R2Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Förresten, vore det inte rejält kul om Jesper Fröidh visade sig vara en iskall spelare som hela tiden, dygnet runt, spelat en roll som lätt efterbliven och störd men i själva verket har tokkoll på allt och manipulerar alla genom spela dum och oförarglig?.

Haha, ja! Maskerar sin hala rikssvenska med inövad nasal bonnskånska, tatueringarna kommer från en tid som högt uppsatt inom thailändska narkotikasyndikat.
Citera
2013-12-19, 21:49
Medlem
namerlesss avatar
Dom säger på gårdagens Studio Paradise att det är juluppehåll, någon som vet hur länge?
Citera
2013-12-19, 21:54
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Dom säger på gårdagens Studio Paradise att det är juluppehåll, någon som vet hur länge?

Till sjätte januari tror jag.
Citera
2013-12-19, 21:56
Medlem
Orkar inte sitta och leta kod och eventuellt få tag på avsnitt men

http://www.tv3play.se/play/332918?autostart=true

Det är senaste avsnitt. Nästa avsnitt kommer ha kod 332919 istället för 332918

Har man tur kanske dom slänger upp den lite tidigare innan den dyker upp på sajten
Citera
2013-12-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Finns personer som har tillgång till alla avsnitt.

Det förstår jag. Det jag undrade var om det ryktet kommer från en sådan person eller om det är påhittat.
Citera
2013-12-19, 23:14
Medlem
Esset45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Snälla nån.. om han nu har en diagnos.. va faan gör han i ett program som Paradise? Borde inte han vara inlagd istället då? Näee du.. Det där går jag inte på. Och för det andra, man behöver inte tycka om vissa människor här i livet och Jesper F är en utav dom! Jag ser igenom honom! Blir bara äcklad!

Jeppe nämnde väl något om hur snälle Jesper hade jobbat som personlig assistent o blabla i något bråk med någon? Typ när de skulle ge paket eller vad det var? Tror knappast man kan jobba som personlig assistent om man själv har en diagnos.. Eller ja, de beror väl på diagnos och vem man jobbar med, men ändå... ADHD möjligen.

Hur länge håller paradise hotell på? När sänds sista avsnittet?
Citera
2013-12-19, 23:31
Medlem
Giggsys avatar
Från Thobias blogg;

''Trött på mig själv att jag inte såg till att Jesper-trion bröts och alla hade fått det lite härligare i huset.
Jag hoppas innerligt att Jesper-trion snart får packa väskan och checka ut från hotellet, ALLIHOP. För allas skull, hoppas det finns någon som är modigare än mig och inte tror på löjliga hot.''

Kan det vara så att den såkallade ''Jesper-trion'' kör ut honom härnäst med tanke på att han verkar lite arg på dom?
Citera
2013-12-20, 00:10
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Från Thobias blogg;

''Trött på mig själv att jag inte såg till att Jesper-trion bröts och alla hade fått det lite härligare i huset.
Jag hoppas innerligt att Jesper-trion snart får packa väskan och checka ut från hotellet, ALLIHOP. För allas skull, hoppas det finns någon som är modigare än mig och inte tror på löjliga hot.''

Kan det vara så att den såkallade ''Jesper-trion'' kör ut honom härnäst med tanke på att han verkar lite arg på dom?

Kan Jeppe ha hotat Thobias innan par ceremonin?
Citera
2013-12-20, 00:17
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Från Thobias blogg;

Bra med självinsikt även om den kommer sent. Han borde ha krossat Jeppe om han hade haft någon som helt känsla för taktik. Nu är det ju som folk säger, han går bara omkring och myser med tjejerna.

Beroende på vad som händer åker väl han eller Jesus nästa gång beroende på vem som anses vara störst hot.

Kom ihåg att Jeppes plan att få ut Samir fungerade felfritt. Det är ändå lite imponerande att kunna hålla i trådara så bra med tanke på vilka segskallar han måste jobba med och är full själv halva tiden :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in