2013-12-20, 04:20
Bannlyst

Skulle vara kul ifall vi som inte är vän med Niklas också fick se bilderna..
Citera
2013-12-20, 04:22
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbeneger

Skulle vara kul ifall vi som inte är vän med Niklas också fick se bilderna..

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47310_426592551147_2912871_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47391_426591361147_1846489_n.jpg

Folk verkar ha svårt med att länka bildadressen..
Citera
2013-12-20, 06:44
Medlem
Arbetarbroders avatar
Mängder med OT inlägg och en del 0.07 (spoilerregeln) har raderats från tråden

//Mod
Citera
2013-12-20, 07:14
Medlem
kruegers avatar
Jag förstår inte riktigt deltagarnas besvikelse på att Samir hållt på med Emelie. Om nu han och Anja inte är tillsammans, vad är problemet? Han kan ju fortfarande vara spel-lojal med Anja även fast han pillar på någon annan (Emelie)? Tycker det känns så överdrivet när Anja sitter och talar till kameran om hur besviken hon är på Samir och att han har gjort bort sig rejält..blablablabla
Get over it honey.
Citera
2013-12-20, 07:40
Medlem
Illkrokkodills avatar
Och Niklas sen då?! "Blev lite ledsen när jag såg att Anja var ledsen och jag inte bett om ursäkt för att jag skrek på henne." Hoppas mannen BAD om ursäkt, for gods sake?! Taffligt klippt. Sitter där och putsar på helylleimagen men inte fan tror jag han bad om ursäkt för deras sviniga påhopp?!
Citera
2013-12-20, 08:08
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Så, vaddå? De bor på ett annat hotell mellan tagningarna, eller har jag missförstått något?

Nej, utan när de blir utröstade, eller väntar på att få komma in (igen), se exempel Emelie och den där blonda, kurviga vad hon nu hette.
Citera
2013-12-20, 08:10
Medlem
kruegers avatar
Jeppe gör mig galen! Han är så himla omogen och vill att alla ska dansa efter hans pipa. Hoppas han sätts på plats någon gång. Hur fan kan han bli sur (om han nu blev det) för att Thobias fick flest paket och inte Fröijd?! Är han helt efterbliven eller, varför ska alla göra som han tycker?!?
Jeppe är ju inte ens lite roligt heller, han verkar dessutom inte speciellt smart. Han försöker vara rolig i sina intervjuer med kameran osv men lyckas inte (tycker jag iaf)
Citera
2013-12-20, 08:33
Medlem
Varför Paradise hotel är fake:

Jesper F, skön kille no doubt, höll på att gråta när folk frågade om han skulle börja spela spelet, skulle inte hålla två timmar om det var på riktigt. Han kunde också ta emot diverse dissar från Dorota och Mia men lipar som ett barn när Anja sa någon liten skitsak.

StekarJesper.. Minsta lilla hemlighet mellan två personer kommer fram, jesper har sagt till varenda tjej att "Ställer du dig bakom mig kommer jag garanterat välja dig" och detta har inte kommit på tal under 15-16 avsnitt? Vad som också är kul är att när kärleksguden var ny så var det mellan Jesper och Björn vem som var minst romantisk på date.

Jesper åt som en idjut samt öppnade skumpa och sa att han ville spruta så på henne inatt, björn förlorade på att han hämtade två vinflaskor

Aina, var den bästa tjejen i huset, gjorde en 360 på 1-2 avsnitt. Attackerade Samir för att han slickade fröken plastik, låg med sin bästa kompis "kille" och det är helt plötsligt okej.

Jesper F vann Modelltävlingen

Det ända trovärdiga på hela programmet är Samirs ångestattacker, han gör serien.

Niklas och Jesper F är ändå liksom 30+ och borde ha lite livserfarenhet, men ändå gör dem planer med Jesper, tror dom att 3 grabbar kommer vinna PH? Även om Samir åker ut så är det deras tur efteråt.

Fast det ultimata är ju att, Dorota trivs inte alls, vet att hon ska åka hem, väljer bort 50 000 kvällen innan och påstår att hon värdesätter människan mer än pengar, hon hatar människan och hela hotellet, bra jobbat!

Förlåt om jag förstörde för vissa Flashbackare som älskar PH och genuint tror på att det är äkta.
Citera
2013-12-20, 09:06
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Varför Paradise hotel är fake:

text
Fan för dig som kommer med så bra argument! Nu kan jag ju inte kolla mer

Citera
2013-12-20, 10:04
Medlem
Jeroms avatar
Jesper F vann Modelltävlingen

Ja vad är det med det? Skulle Samir med automatik vunnit för att han har erfarenhet?
Tycker Jesper F är en pajjas men bilderna blev jäkligt bra och kontrasten störst från pajjas till hunk.
Det var nog det tjejerna såg för så tänkte jag.
Citera
2013-12-20, 10:41
Medlem
Jo, jag undrade hur man skriver under spoiler via telefonen?
Citera
2013-12-20, 10:48
Medlem
Bokmasks avatar
Kommandot är "[SPöILER]" avsluta med "[/SPöILER]" ö = o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in