Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2014-03-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Anledningen att dom inte vill göra en skalleröntgen i onödan är att datortomografi avger strålning motsvarande ca 1000 vanliga röntgen. Inte något man vill göra i onödan för något som kan bero på droger / abstinens och kanske går över av sig självt med lite tid.

Jag läste ditt förra inlägg och det kan vara så att du har fått en mild form av epileptiska anfall. Detta kan komma som abstinens syndrom från de syntetiska cannabinoiderna. Det kan kännas som en rysande / stickande känsla i huvudet och brukar oftast komma med andra symptom så som kramp och att man känner sig konstig i huvudet. Känner du igen dig borde du berätta det för din doktor och vad du har tagit för det går att lösa med medicin om det nu skulle vara så.

Tjena zot. Jag har skaffat 3 läkare men ingen vet någonting om det och har bara struntat i mig, Tills slut ringde jag 112 för 2 nätter sedan då jag fick "tusen nålar i hela kroppen" innan så var det bara i skallen, blev bara värre och värre för varje dag som gick, sen när det började gå ut i kroppen där på natten så ringde jag, fick ingen Ambulans, fick ringa resetaxi något, kom in 5 på akuten på morgonen och en tjej tog in mig och började prata med mig, men ingen som fattar något så jag stack hem, missade tåget och där med så höll jag på att kollapsa ett x antal gånger bland alla folk så jag gick därifrån och gömde mig för jag ville inte att någon skulle se mig, tänkte nästan ta mitt liv för har ingen aning om vad det var som hände mig och att alla bara sket i mig, hem efter 4 timmar ungefär och sprang in på vårdcentralen och skrek efter sömnpiller och dom vägrade ge mig det med.. Sen fick jag remiss till akut psyk och for då dit o satt där o väntade ca 5 timmar, inget var fel kroppsligt enligt dom och att allt berodde pga spice. Känns som jag har ström i kroppen på kvällarna då jag försöker sova, önskar ingen denna känsla. sen hade jag en teori om att hjärnan har slutat producerat ett ämne, ytterst lite kanske det produceras men inte tillräckligt för att jag ska kunna sova och därmed allt skit jag får sen att det kanske kan vara abstinens än, men jjäääävligt konstigt enligt mig iaf. Jag fick då sömntabletter av sjukhuset som jag ska knapra i 4 dagar fram tills måndag och ska trycka i mig 4 st varje kväll då jag somnar och om det hjälper så ska jag börja få det utskrivet. får i mig ett ämne av pillren som jag kanske behöver. Inatt var första natten jag slapp känslan så får se hur det blir om det var de som var problemet.
Citera
2014-03-02, 03:39
Medlem
Zestamins avatar
Jag har inte läst igenom tråden så noga men här är iaf en liten rapport eller va man nu ska kalla de

Jag har rökt spice sen spice gold kom ut på marknaden dock inte i samma skala som nu.
Nu har jag rökt spice exakt varje dag i över ett år nu och dom cannabinoiderna som finns nu t.ex
tycker jag inte har lika mycket bieffekter som för ett halv år sen (har skrivit i bieffekttråden också)
Just nu känner jag mig bara seg och om man bortser hur torsk man är på det när man får abstinens när man inte har rökt på några timmar ,
typ svettningar och oro i kroppen etc.

Dock har jag en kamrat som har rökt cannabinoider rent, hon har enbart rökt pulver och det tog på hennes kropp som fan. Men hon slutade faktiskt och hon mådde as kasst i 3 dagar ungefär, de går inte att bortse du kommer må dåligt när du slutar men det är bara tillfälligt och nu har hon varit ren i 3 månader och mår hur bra som helst. Så när du tänder av det är inte farligt men det är jobbigt, och jag vet att det är inte lätt för jag har inte fixat det själv än
men en dag blir nog min dag också

hare bra iaf!
Senast redigerad av Zestamin 2014-03-02 kl. 03:44.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in