2007-03-21, 20:41
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Jag rekommenderar gortfarande Gymgrossisten.

Även om det förväntade rycket inte kom vid den senaste rapporten så betyder det bara att det finns mer att ge, även om resultatet var lite svagare än vad jag hade förväntat mig.

En uppenbar styrka är dock att den höll emot riktigt fint under "ras" dagarna.
Så för den som vill ha en relativt defensiv aktie med trevlig uppsida så har ni en trevlig aktie i gymgrossisten.
kanske inte är så dum, det var ju någon kille, minns ej vad han hette, han var färgad iaf, som hur som helst köpte riktigt mycket aktier i det företaget.
Citera
2007-03-21, 22:37
Medlem
Marvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xceL
kanske inte är så dum, det var ju någon kille, minns ej vad han hette, han var färgad iaf, som hur som helst köpte riktigt mycket aktier i det företaget.

Det var någon olje shejk
Citera
2007-03-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleopatra
Har ni en uppfattning om Nordea. Den har gjort en dubbelbotten och har gått förbi pucken i mitten. Hur stor är chansen att den når 120 kr snart?

Det är ju ingen riktig dubbelbotten i och med att den andra bottnen är lägre än den första. Kan du posta barcharts med omsättningsstaplar? Har bara di.se:s grafer att titta på. Omslagsformationer är knepiga att handla på och de ska vara jävligt cleana för att jag ska gilla dem. Annars har du ju ett rätt massivt motstånd som nu ligger på 110 som kan vara bra att hålla ögonen på innan man börjar snacka 120.
Citera
2007-03-22, 14:25
Medlem
Citat:
Jäkla tur att du påminde mig! Fick tips att köpa den, och kikat på den ett tag (några veckor tillbaka) och tänkt dags att köpa denna snart, sedan glömde jag totalt bort det, nu skall jag köpa dem NU! Tror jag skall öka på WSIB också vad tror ni om det?

Blev det något köp eller? Riktigt fin dag idag. upp 20% på en månad nu
Citera
2007-03-22, 14:53
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Det är ju ingen riktig dubbelbotten i och med att den andra bottnen är lägre än den första. Kan du posta barcharts med omsättningsstaplar? Har bara di.se:s grafer att titta på. Omslagsformationer är knepiga att handla på och de ska vara jävligt cleana för att jag ska gilla dem. Annars har du ju ett rätt massivt motstånd som nu ligger på 110 som kan vara bra att hålla ögonen på innan man börjar snacka 120.

Jag vet inte hur man gör - dvs infoga grafer.

110 har klarats av för två dagar sedan. Jag tror det riktiga motståndet är 113-114. Och nu närmar man sig också det övre bollingerbandet, vilket kan vara ett tecken på att den skall vända snart igen. Dessutom har den gått upp i 5 dgr i sträck. Skall bli intressant att se hur den stänger idag.

Om man räknar in svansarna på candle sticken, är bottnarna ungefär lika låga.
Citera
2007-03-22, 14:54
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marvid
Det var någon olje shejk

ja, al Mahmoudi, heter han väl.
Citera
2007-03-22, 18:01
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gainer_p
Blev det något köp eller? Riktigt fin dag idag. upp 20% på en månad nu
Det är ju helt sanslöst vad tanksprid jag är, men nu jävlar! Iofs frågan är om jag skall köpa Wiking Mineral vissterligen ligger LUPE ~-+0 iår, så på lång sikt ser det bra ut, vad tror ni?
Citera
2007-03-22, 20:01
Medlem
Citat:
Det är ju helt sanslöst vad tanksprid jag är, men nu jävlar! Iofs frågan är om jag skall köpa Wiking Mineral vissterligen ligger LUPE ~-+0 iår, så på lång sikt ser det bra ut, vad tror ni?

Tror att lupe har grym potential. kommer öka i dem när jag får råd.
Citera
2007-03-23, 18:23
Medlem
Ja, kolla in Artimplant... Nästan 13% upp (för mig) på några dagar
Citera
2007-03-24, 11:51
Medlem
dnymans avatar
har tänkt på hur man nästan aldrig ser säljtips här. borde väll vara minst lika viktigt!
Citera
2007-03-26, 10:17
Medlem
Man tackar GLI, get en avkastning på 35 % på mindre än en vecka

(Hade +40% lite tidigare idag)
Citera
2007-03-26, 15:46
Medlem
xceLs avatar
WSIB rusade BRA idag (hittills 7,69 %) bör jag köpa mer??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in