2013-03-25, 10:24
Medlem
Värt att spana in Cortus Energy, just genomfört en emission och kursen handlas för tillfället under emmisionsnivå vilket är ATL (ca 4,70). Är väldigt få som kommit in under 6 kr och många som sitter med en snittkurs på runt 10-15 kr.

Endast gjort en teknisk bedömning, den som vill skaffa en bättre bild av verksamheten: http://www.cortus.se/about.html
Citera
2013-03-25, 10:49
Medlem
Antabus12s avatar
Jays är lågt värderat och kommer troligtvis med en bra rapport på onsdag. Då blir det ATH! Har själv varit med på detta case i nått år och tycker att de visar väldigt bra potential. Stabilt bolag, många testvinnare samt en väldigt duktig VD i Rune Torbjörnsen. Kikar vi historiskt har även Jays alltid rusat innan / efter rapporter. Mvh
Citera
2013-03-26, 15:50
Medlem
Behålla eller säljer Sonys aktie?
Citera
2013-03-26, 17:23
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antabus12
Jays är lågt värderat och kommer troligtvis med en bra rapport på onsdag. Då blir det ATH! Har själv varit med på detta case i nått år och tycker att de visar väldigt bra potential. Stabilt bolag, många testvinnare samt en väldigt duktig VD i Rune Torbjörnsen. Kikar vi historiskt har även Jays alltid rusat innan / efter rapporter. Mvh

tror icke på rus den här gången
Citera
2013-03-27, 09:19
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antabus12

Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
tror icke på rus den här gången

hade jag rätt eller hade jag rätt
men sitter kvar
Citera
2013-04-04, 21:35
Medlem
Vad tror ni om Nokia? Med tanke på deras kommande rapport. Några tankar?

Mvh
Citera
2013-04-05, 11:05
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjukan
Vad tror ni om Nokia? Med tanke på deras kommande rapport. Några tankar?

Mvh

Köp.
Citera
2013-04-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Köp.

Vad baserar du den rekommendationen på?

Mvh
Citera
2013-04-05, 15:25
Medlem
Citat:
Vad baserar du den rekommendationen på?

Mvh

Säkert typ det här http://i.imgur.com/En4rM2c.png
Citera
2013-04-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlomKruka
Säkert typ det här http://i.imgur.com/En4rM2c.png

Är inte så insatt, kan någon förklara vad det betyder?
Citera
2013-04-05, 16:12
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Är inte så insatt, kan någon förklara vad det betyder?
Att priset har rört sig uppåt i några dagar.

Om du tittade på ett lite längre diagram säg 3 eller 10 eller 15 år skulle det inte se lika kul ut.

I weemans fall äger han själv aktier (eller produkt som rör sig med prisutvecklingen för aktierna) i Nokia. (Såvida han nu inte är en av dem som köper och säljer om vartannat och inte har kvar en mindre post hela tiden med. Det är jag inte tokinsatt i men han är ju aktiv i Nokia iaf.)

Personligen är jag lite sugen på en ubuntulur.
Citera
2013-04-06, 16:16
Medlem
Sensodetect anar jag kan bli en riktig raket framöver. Kursen pressad av pågående NE. Var med i tid innan den drar iväg. Finns en del triggers i närtid.

O.B.S. Hög risk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in