2019-12-02, 22:11
Medlem
Månadsgrafen på zignsec= 13:37
Haha.
Ja jag ligger kvar ett tag till^^
Citera
2019-12-04, 14:32
Medlem
kurt-sunes avatar
Swedbank och SEB ser intressanta ut. Bra att plocka in på dessa nivåer tror jag. Bara att vänta ut uppdrag granskning-turbulensen och se fram emot utdelningen nästa år istället.
Citera
2019-12-04, 14:41
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Månadsgrafen på zignsec= 13:37
Haha.
Ja jag ligger kvar ett tag till^^

Du verkar ha koll när man läser i tråden.

Tycker du att man bör ligga kvar i Lipidor eller känns det som att de har gjort sitt nu?
Citera
2019-12-04, 21:13
Medlem
Emolls avatar
Iniatior Pharma!

Gäller hugga i tid, resultat från fas 2 väntas komma när som helst(under december månad).

Vid lyckat resultat finns det en uppsida på 200% och ytterligare en ofantlig uppsida vid uppköp eller licens.
Citera
2019-12-04, 23:35
Medlem
RyanBroslings avatar
Eftersom bolaget inte har nämnts tidigare.

Adverty. Helt revolutionerande annonsteknik inom mobilspel, VR/AR. Har redan subway surfers som kund mfl, de kommer inom kort gå ut med namnet på en ny kund som sägs har fått sitt mobilspel nerladdat 1 miljard gånger, kan kanske vara Pokémon Go.

mvh
Citera
2019-12-05, 08:57
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Iniatior Pharma!

Gäller hugga i tid, resultat från fas 2 väntas komma när som helst(under december månad).

Vid lyckat resultat finns det en uppsida på 200% och ytterligare en ofantlig uppsida vid uppköp eller licens.

... Och idag kom det PM om fas2 resultatet som blev positivt. Komma rusa nu på morgonen
Citera
2019-12-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Du verkar ha koll när man läser i tråden.

Tycker du att man bör ligga kvar i Lipidor eller känns det som att de har gjort sitt nu?
det känns som att många kommer sälja den dagen fas 3 kommer , svårt o sia. hade jag ägt lipidor hade jag nog legat kvar någon dag till o försökt o sålt på dagshögsta den dagen pm släpps
Citera
2019-12-05, 10:10
Medlem
Tangiamo
Kan bli en fin julklapp. I vändläge uppåt enl grafen nu.
Citera
2019-12-05, 10:42
Medlem
Scandion Oncology, ett intressant case som jag nyligen har fått upp ögonen för.
intressanta läsningar på redeye forum med analyser ifrån The BioTech Analyst Group där dom sätter riktkursen till 30 - 40 SEK.

Nuvarande kurs: 10,48 SEK
Börsvärde: 185 MSEK

"Scandion Oncology, ett danskt bioteknikbolag, utvecklar läkemedel som motverka cancercellers resistens mot kemoterapi. Genom att utveckla läkemedel som återkallar resistensutvecklingen återskapa cancercellernas mottaglighet för behandling. Bolagets huvudkandidat SCO-101 hämmar cancercellen att pumpa (efflexpump) ut det cancerdödande läkemedlet som används under kemoterapi behandling. Marknadspotentialen enbart för SCO-101 beräknas vara 40 miljarder SEK."

https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-seglar-upp-som-en-favorit-bland-biotech-bolagen-realistisk-potential-oever-600

https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-haaller-tidplanen-ny-presentation-av-vd-vi-oekar-innehavet-och-raeknar-med-kurs-oe ver-20-kr-inom-kort

https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-maaste-in-i-portfoeljen-helt-under-radarn-vi-saetter-maalkurs-25-35kr-paa-kort-sik t
Citera
2019-12-05, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockTrader.
Scandion Oncology, ett intressant case som jag nyligen har fått upp ögonen för.
intressanta läsningar på redeye forum med analyser ifrån The BioTech Analyst Group där dom sätter riktkursen till 30 - 40 SEK.

Nuvarande kurs: 10,48 SEK
Börsvärde: 185 MSEK

"Scandion Oncology, ett danskt bioteknikbolag, utvecklar läkemedel som motverka cancercellers resistens mot kemoterapi. Genom att utveckla läkemedel som återkallar resistensutvecklingen återskapa cancercellernas mottaglighet för behandling. Bolagets huvudkandidat SCO-101 hämmar cancercellen att pumpa (efflexpump) ut det cancerdödande läkemedlet som används under kemoterapi behandling. Marknadspotentialen enbart för SCO-101 beräknas vara 40 miljarder SEK."

https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-seglar-upp-som-en-favorit-bland-biotech-bolagen-realistisk-potential-oever-600

https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-haaller-tidplanen-ny-presentation-av-vd-vi-oekar-innehavet-och-raeknar-med-kurs-oe ver-20-kr-inom-kort

https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-maaste-in-i-portfoeljen-helt-under-radarn-vi-saetter-maalkurs-25-35kr-paa-kort-sik t

Tipsade om Scandion Oncology (SCOL) först vid 7kr.
Igår bröt vi ATH med råge. 98% köpare och 2% säljare vid callen igår. Idag har vi 10,8kr!

Snart första patient in den första FAS2, som är redan godkänt.
Inom snar framtid har vi ansökan om den andra FAS2 med första patient där, in-vivo om SOM-001 och många andra fundamentala triggers.

Initial Data från den första FAS2 redan Q2 2020.
Betydligt större intresse från potentiella partners/köpare
betyder att Scandion Oncology ska vara med JP Morgans konfereras redan Januari 2020 för att börja förhandlingar.
Preparatet som Scandion Oncology kombinerar FAS2an med, irinotecan, är ägt av Pfizer som är troligtvis mycket stressade över deras irinotecan patenter som går ut 2020. Detta gör Pfizer till en mycket möjligt partner/köpare redan 2020!

Inte för sent att passa på och köpa på er. 40kr är runt hörnet!
Senast redigerad av Venturer 2019-12-05 kl. 11:20.
Citera
2019-12-05, 13:39
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Eftersom bolaget inte har nämnts tidigare.

Adverty. Helt revolutionerande annonsteknik inom mobilspel, VR/AR. Har redan subway surfers som kund mfl, de kommer inom kort gå ut med namnet på en ny kund som sägs har fått sitt mobilspel nerladdat 1 miljard gånger, kan kanske vara Pokémon Go.

mvh

Går det ens att köpa aktier ännu?
Citera
2019-12-05, 13:41
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
det känns som att många kommer sälja den dagen fas 3 kommer , svårt o sia. hade jag ägt lipidor hade jag nog legat kvar någon dag till o försökt o sålt på dagshögsta den dagen pm släpps

Jag sålde redan nu. Jag gick plus och det är huvudsaken.

Nu väntar jag bara på att Zignsec ska vakna. Snart borde det hända någonting där. Förstår inte vad det är som pågår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in