Citat:
Ursprungligen postat av taags
Sålt av sig i ABB nu
Vad tror ni ska man vänta med att köpa nytt i något bolag eller ska man slå till nu?
Jag passade på att gå in i ABB strax innan stängning, 117,50 plus courtage. Tror den går upp över 125 innan veckans slut. Då säljer jag. Går den ner ytterligare så snittar jag ner mig.
Annars tycker jag att fallet i Nordnet verkar extremt överdrivet. De tjänar ju pengar även när det faller på börserna. Tyvärr så har jag ju sålt iväg nästan alla mina. Hade 88000 st en gång i tiden när de var billiga. Med dagens kurs så hade de varit värda ...räkna, räkna... : jättemycket. Hade nästan inte behövt arbeta mer i mitt liv. Fast skattemyndigheten skall ju ha sitt så det hade väl inte blivit så mycket kvar...