2022-08-21, 18:59
Medlem
fick loss ett arv på 200 000 sek. Nån som har ett tips på en aktie som är nertryckt som ska upp inom kort?
Citera
2022-08-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
fick loss ett arv på 200 000 sek. Nån som har ett tips på en aktie som är nertryckt som ska upp inom kort?
Jag vet inte hur mycket du vet om aktier men lägg inte allt på en aktie eller ett enskilt tips utan gör din egen undersökning. Om du är ny på aktier bör du börja med att investera en mindre summa pengar och kanske i en index fond till att börja med.
Citera
2022-08-22, 06:46
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag vet inte hur mycket du vet om aktier men lägg inte allt på en aktie eller ett enskilt tips utan gör din egen undersökning. Om du är ny på aktier bör du börja med att investera en mindre summa pengar och kanske i en index fond till att börja med.

Håller med, lägg 95% i en bred global indexfond och köp aktier för 5% om du tar dina tips från den här tråden. T.ex Storebrand Global All countries.

Vad du än gör, köp inget som Skruvis haussar.
Citera
2022-08-22, 21:35
Medlem
Capstone Green Energy Corp upp 8%

Nästa meme akte? Imofgon smaller CGRN 500% som jag sagt hfla tiden är påväg att ske
Senast redigerad av Sskrruvdrucken 2022-08-22 kl. 22:02.
Citera
2022-08-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry
Håller med, lägg 95% i en bred global indexfond och köp aktier för 5% om du tar dina tips från den här tråden. T.ex Storebrand Global All countries.

Vad du än gör, köp inget som Skruvis haussar.

Köp verkligen ingenting de huvet (Skruv) går runt och blåser upp, han är helt tappad.
Citera
2022-08-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kadoo2128
Köp verkligen ingenting de huvet (Skruv) går runt och blåser upp, han är helt tappad.

Vi får väl se. Ikväll blev CGRN räddad från konkurs med ett lån från GS på 10 miljoner dollar.
Info om detta presenteras imorgon, CGRN kommer flyga imorgon. Helt sjuka nyheter
Citera
2022-08-23, 08:37
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Vi får väl se. Ikväll blev CGRN räddad från konkurs med ett lån från GS på 10 miljoner dollar.
Info om detta presenteras imorgon, CGRN kommer flyga imorgon. Helt sjuka nyheter

Sist du haussade CGRN och lovade sjuka vinster dök aktien -40% över en intradag.
Citera
2022-08-23, 08:53
Medlem
Citat:

xD Att du orkar hålla på...
Citera
2022-08-23, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry
Sist du haussade CGRN och lovade sjuka vinster dök aktien -40% över en intradag.

Men dom höll ju på att gå i konkurs. Fock visste inte jag detta, men de gick nästan plus på sista kvartalsrapporten.
Citera
2022-08-23, 12:15
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Men dom höll ju på att gå i konkurs. Fock visste inte jag detta, men de gick nästan plus på sista kvartalsrapporten.

Borde inte du ha vetat detta, då du enligt egen uppgift är fullinvesterad i enbart detta bolag. Hur kan man inte veta att det enda bolag man äger håller på att konka?

Tar du tips från några apor på ett annat forum och förmedlar dessa här?

Försök vara lite rädd om dina pengar
Citera
2022-08-23, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Borde inte du ha vetat detta, då du enligt egen uppgift är fullinvesterad i enbart detta bolag. Hur kan man inte veta att det enda bolag man äger håller på att konka?

Tar du tips från några apor på ett annat forum och förmedlar dessa här?

Försök vara lite rädd om dina pengar

Han snackar ju skit. Kolla hans andra inlägg - han är definitionen av ett troll - kan också vara totalt efterb ... jag är inte säker dock.
Citera
2022-08-23, 14:03
Medlem
Ha koll nu på CGRN nu kl 1530

Upp 6% innan öppning. Idag körc100% upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in