Citat:
Ursprungligen postat av
hailb0p
Någon som gick in i denna när jag skrev? Låg på runt 2.5 kr när jag tipsade, ligger på ca 6.40 i skrivande stund.
PM idag med:
Har själv suttit med länge i båten, köpte in mig runt 2.7-2.8 om jag kommer ihåg rätt.
Sålde av Castellum och Cibus i fredags då jag tror de kommer fortsätta nedåt ett bra tag med tanke på inflation och räntor så ökade i Astor med ett par tusen aktier när det dippade runt 5.6 så det var ren tur med tajmingen även om jag drog upp Gavet lite till 3.6 men sitter nu på 40 000 aktier.
Börjar hända grejer, nu väntar vi bara på första försäljningen på Astor IV så rusar kursen.
JPC Composite har ju flyttat in i sin nya lokaler som är dubbelt så stora om jag förstått rätt även om ingen officiell information kommit ut.
Delegation från Ukraina på besök.
Dagens industri: Mäklarveteranen Winston Håkansson pekar ut sina tio främsta aktier att lägga i portföljen… " Ett mindre bolag som han beskriver som en joker är Scandinavian Astor Group.
Bolaget är verksamt inom försvarsindustrin och har utvecklat en slags radarstörningsutrustning.
Det är en otrolig intressant uppfinning som nu har kommit i praktiskt bruk.