Citat:
Ursprungligen postat av
MrBabyBoy
Era tankar kring PEAB?
Gillar som fan, men lite för dyrt att fylla på just nu.
Lägg den på bevakningslistan och köp när VD Jesper köper. Han vet vad han pysslar med.
Eller vänta tills blaskan kör en smutskastningsartikel med nån gammal skåpmat om en felasfalterad cykelväg där en kondomdräkt kom i 70 knyck och skadade lilla sig pga korrupta sossesyrianer som nästlat sig in i verksamheten för sju år sedan och redan sparkats.