00.15 Facebook, Youtube, UFC.tv (GRATIS)
02.00 UFC.tv, Facebook (GRATIS)
04.00 C More Sport, C More Sport HD, C More Live, C More Live HD, UFC.tv
Huvudmatchen berknas stta igng runt 06.00-06.30
r man garanterad att se matchen om man gr upp 0530, eller kan den starta s tidigt teoretiskt?
Hur kan man se den p Facebook och Youtube? Eftert?
Jag grter fan nstan nu. Sitter i Tallinn med ett internet som nog inte pallar en stream. Vill se detta!
Antar att den hr trden fungerar som en chattrd nr galan vl brjat?
Ja jag antar det, frgan r bara (som jag precis skrev i den andra trden ocks) om man bara ska ta det som rr just fighterna hr eller om hela diskussionen ska frpassas hit efter det att galan dragit igng?
Ja jag antar det, frgan r bara (som jag precis skrev i den andra trden ocks) om man bara ska ta det som rr just fighterna hr eller om hela diskussionen ska frpassas hit efter det att galan dragit igng?
Hr r det fritt fram fr oneliners som "BOOM, KTFO"-kommentarer, vilket man kan bli varnad fr i den andra trden.
Vettefan hur de tnkt faktiskt? Mste vara drygt att vara moderator i kampsportsdelen nr vart 3e inlgg r ngt i stil med "hur kollar man p galan" "nr brjar fighten?" "nr slss alex?" "har ngn stream" etc.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!