I går laddade jag ner 6.1.3 igen efter att ha iOS 7, det fungerade bra och har nu 6.1.3. Men när jag skulle återställa säkerhetskopian så kom inget tillbaka till iPhonen. Allt är borta?
Har 5 säkerhetskopior totalt och provat alla, men det kommer inte in något på telefon.
När jag återställde till säkerhetskopia från iTunes för något år sedan var jag tvungen att själv föra över appar till telefonen. Inställningar mm kom dock automatiskt.
När jag återställde till säkerhetskopia från iTunes för något år sedan var jag tvungen att själv föra över appar till telefonen. Inställningar mm kom dock automatiskt.