2013-09-21, 09:06
  #1
Medlem
Tjena.

I går laddade jag ner 6.1.3 igen efter att ha iOS 7, det fungerade bra och har nu 6.1.3. Men när jag skulle återställa säkerhetskopian så kom inget tillbaka till iPhonen. Allt är borta?

Har 5 säkerhetskopior totalt och provat alla, men det kommer inte in något på telefon.

Vad fasen ska jag göra? Kunniga hjälp mig..
Citera
2013-09-21, 09:20
  #2
Medlem
MrWeedbergs avatar
När jag återställde till säkerhetskopia från iTunes för något år sedan var jag tvungen att själv föra över appar till telefonen. Inställningar mm kom dock automatiskt.
Citera
2013-09-21, 09:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWeedberg
När jag återställde till säkerhetskopia från iTunes för något år sedan var jag tvungen att själv föra över appar till telefonen. Inställningar mm kom dock automatiskt.

Det är alla bilder, kontakter osv som är borta..
Citera
2013-09-21, 09:42
  #4
Medlem
MrWeedbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzye
Det är alla bilder, kontakter osv som är borta..

Ajdå... Det hände inte mig. Tyvärr så slutade min kunskap där... Hoppas att det löser sig. Inte roligt att förlora allt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in