2014-04-02, 15:35
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Ja det var rörigt. De initialer jag la ut var H.L och det var bara en gissning. Dessutom satt han häktad när mordet skedde för sin favoritsysselsättning snatteri. Starsprinkle var den som sa att någon med initialerna H.D.F var anhållen.
Hittar inte var karl den 12 har skrivit det här. Han vet mycket väl om att jag har alibi från polisen och många vänner, ändå trycker han ut namn hur som helst angående helena fallet. Det är ju totalt skogstokigt, finns det inget i hans liv att göra än att sitta och gissa. Hur kommer hon ens in i bilden här??? mvh pk
Citera
2014-04-02, 23:02
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rednecksvedala2
Hittar inte var karl den 12 har skrivit det här. Han vet mycket väl om att jag har alibi från polisen och många vänner, ändå trycker han ut namn hur som helst angående helena fallet. Det är ju totalt skogstokigt, finns det inget i hans liv att göra än att sitta och gissa. Hur kommer hon ens in i bilden här??? mvh pk

varför dra upp ämnet på nytt? GM är lagförd och ett avslutat kapitel. Låt nu ristos namn få vila.respektera Risto*s familj.

Din personlig vendetta mot mig som skribent på denna tråden och annan tråd oss mellan kan vi ta nävar mot nävar utan skrot och och annat korn inblandat och inte som du gör nu i denna tråden och kastar ur dig massa skitprat, strunt och dessutom på annan tråd trakkaserar mig som skribent på FB. (raderat!) Nemas problemas, hasta la vista.

PS
Respekterar Ristos familj?
Låt hans namn vila för evigt.

Respekterar J.L?
Låt hans namn vila för evigt.

Risto
vila i fred för evigt.

Killen Jens L,
vila i frid för alltid och evighet.

Tingsrätten har väl meddelat en dom?
Kan någon på denna tråden länka till domen?
Citera
2014-04-03, 19:22
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Ja det var rörigt. De initialer jag la ut var H.L och det var bara en gissning. Dessutom satt han häktad när mordet skedde för sin favoritsysselsättning snatteri. Starsprinkle var den som sa att någon med initialerna H.D.F var anhållen.
Har aldrig diskuterat med mag..sson eller någon jugoslav eller inte heller med J..s Om Helena fallet . Mag..sson springer nog benen av sig om han ser mig, bittra fiender. Så var den 12 får detta ifrån är som vanligt i hans fall utkastade spekulationer. Mvh Pk. Det jag hört är att Sta.ke Tha.o kan ha talat med dessa personer,
Citera
2014-04-03, 22:38
Medlem
Xeitums avatar
....och på femte plats hittar vi inget mindre än Falt*n.

http://petterssonsblogg.se/2013/10/0...nen-pa-fangar/
Citera
2016-02-21, 17:53
Medlem
Robin Grönfor* som diskuterats här är nu tydligen försvunnen enligt missing People. Såg en efterlysning på nylleboken
Citera
2024-01-05, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rednecksvedala2
Har aldrig diskuterat med mag..sson eller någon jugoslav eller inte heller med J..s Om Helena fallet . Mag..sson springer nog benen av sig om han ser mig, bittra fiender. Så var den 12 får detta ifrån är som vanligt i hans fall utkastade spekulationer. Mvh Pk. Det jag hört är att Sta.ke Tha.o kan ha talat med dessa personer,

Men ni umgås ju än. Du vet ju att du kan styra honom för dina lustar samt hans tjack brud.
Stackes namn ska du inte nämna högt. Har är en helt annan person i dag. Fråga hans syster Pernilla
Citera
2024-01-05, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Robin Grönfor* som diskuterats här är nu tydligen försvunnen enligt missing People. Såg en efterlysning på nylleboken
Var de någon som brydde sig av alla buroar?
Citera
2024-01-05, 23:19
Skaraboo är grönfors buro? Då har du dåligt med koll. Du är medveten om att resande inte är romer va? Och vad gäller pk så är jag ganska så säker på att han inte umgås med nike. Eftersom nike är på semester ett litet tag till. Sen har vad ryktena säger dom hamnat på kant med varandra. Sen tycker jag personligen att du borde släppa din besatthet till nike. Har du ett problem med han så ta det öga mot öga när han kommer ut. Men antar att det fattas något i byxorna för att du ska ta den diskussion med han. Sen så ändrade han sitt efternamn 1997. Så magnusson är ganska länge sen han hette så nu vet du det. Och mig kan du kalla för buro gör mig inget för vet vad jag är.
Citera
2024-01-15, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Skaraboo är grönfors buro? Då har du dåligt med koll. Du är medveten om att resande inte är romer va? Och vad gäller pk så är jag ganska så säker på att han inte umgås med nike. Eftersom nike är på semester ett litet tag till. Sen har vad ryktena säger dom hamnat på kant med varandra. Sen tycker jag personligen att du borde släppa din besatthet till nike. Har du ett problem med han så ta det öga mot öga när han kommer ut. Men antar att det fattas något i byxorna för att du ska ta den diskussion med han. Sen så ändrade han sitt efternamn 1997. Så magnusson är ganska länge sen han hette så nu vet du det. Och mig kan du kalla för buro gör mig inget för vet vad jag är.

Jasså, Krämer tog över Magnussons FB och skrev tillsammans med slampan Hanna vad han gick för.
Remember?
Du har inte den koll du vill ge sken av. Sög du krämers kuk med?
Han har ju med en vana av att dra sig till smuts och minderåriga
Citera
2024-01-16, 23:01
Som sagt jag är gift lyckligt dessutom. Plus att minderårig ja det är över 30 år sedan jag var. Du får ta och lära dig lite mer om saker innan du rakklar ful. Har inte dina äldre lärt dig det? Och kom nu inte med din buro osv. För det blir om möjligt ännu pinsammare och ända karon jag har i mojjen det är mirro tjavos.om ens det
Citera
2024-01-23, 06:06
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Som sagt jag är gift lyckligt dessutom. Plus att minderårig ja det är över 30 år sedan jag var. Du får ta och lära dig lite mer om saker innan du rakklar ful. Har inte dina äldre lärt dig det? Och kom nu inte med din buro osv. För det blir om möjligt ännu pinsammare och ända karon jag har i mojjen det är mirro tjavos.om ens det
Fula i bonnen, hade jag haft han framför mig hade jag klyvit huvudet på drängen.
Citera
2024-01-23, 20:53
Han har gissat på att jag är en pojk, minderårig, osv. Äldre resande med respekt kallar han för luffare. Andra resande falltin kallar han för bönder.. Så valpen mår nog inte så bra. Tänk att gå hela livet och vara trash och kolla sig över axeln. Burobengen var ju sin far och mors stolthet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in