Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-09-20, 15:08
Medlem
Hamstern12s avatar
Att vara uppäten av sin egen själ sett sig brännas i helvetes eldar och se sin egen gud dö bort......

Som man vad gör man när man bara kan döda eller dö ? Finns det någon där ute som kan hjälpa ?

Finns det något hopp om att klara sig utan att slukas upp av världen och alla dessa droger ?

Kan man bli inburad av sitt eget huvud ?

eller är det bara jag som tappat bort mig från kärleken ?

men vissa stunder har man inget att förlora
Senast redigerad av Hamstern12 2013-09-20 kl. 15:15.
Citera
2013-09-20, 15:10
Bannlyst
om 20-60 år så kommer vi leva i samma miljö som robotar, kommer säkert finnas all möjlig hjälp åt dina bekymmer. håll ut! =)
Citera
2013-09-20, 15:16
Medlem
Hamstern12s avatar
ungarna är redan skolade som robotor med papper penna och en mic så haru en så kallande fungerande robot :P går att skapa hur många slim shady som helst

Dags att planera om som martyr ? mänskligheten kan aldrig stämma ? Men om man inte dör eller dödar vad ska man då göra då ? ta det tillbaka till början av skapandet ?

hur ska man tolka när de man står nära dör ?

Kill or create ? vad är vår egentliga natur ? tyr folket sig till djävulen eller gud ?
Senast redigerad av Hamstern12 2013-09-20 kl. 15:24.
Citera
2013-09-20, 15:23
Medlem
iwlss avatar
Släpp spliffen!
Citera
2013-09-20, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstern12
ungarna är redan skolade som robotor med papper penna och en mic så haru en så kallande fungerande robot

du menar biologiska människor som är hjärntvättade antar jag. jo det är ju sant men det är ju ett annat problem.

menar mer artificiellt och cyborgiskt, har du funderat på att bli en hybrid kanske? eller bara sluta ta tunga droger så att du kanske kommer tillbaka till verkligheten för en stund. djävulen och gud existerar bara spirituellt (om man nu tror på sånt) =D
Citera
2013-09-20, 15:30
Medlem
Hamstern12s avatar
Jesus har redan dött för våra synder så vad spelar då våra handlingar för roll ? "/(=¤)Q#)=¤/=)"#=)Y(%Y()=HSDNIOFNFSDUGONIKFNISDGVFSF
Citera
2013-09-20, 15:31
Medlem
Hamstern12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
du menar biologiska människor som är hjärntvättade antar jag. jo det är ju sant men det är ju ett annat problem.

menar mer artificiellt och cyborgiskt, har du funderat på att bli en hybrid kanske? eller bara sluta ta tunga droger så att du kanske kommer tillbaka till verkligheten för en stund. djävulen och gud existerar bara spirituellt (om man nu tror på sånt) =D

Vad jag är ute efter är varken verkligt eller spirutellt
Citera
2013-09-20, 15:36
Medlem
Hamstern12s avatar
Men är det vår syn eller dyrkan det är fel på ? Den kamp mellan manligt och kvinnligt / Fader och moder. När det ändå är vår värld/jord det borde handla om ? Inte gud eller djävulen ?
Citera
2013-09-20, 15:39
Medlem
Citat:
Att vara uppäten av sin egen själ sett sig brännas i helvetes eldar och se sin egen gud dö bort......

Som man vad gör man när man bara kan döda eller dö ? Finns det någon där ute som kan hjälpa ?

Finns det något hopp om att klara sig utan att slukas upp av världen och alla dessa droger ?

Kan man bli inburad av sitt eget huvud ?

eller är det bara jag som tappat bort mig från kärleken ?

men vissa stunder har man inget att förlora

Det som finns är din tanke.
Tanken skapar problem som icke problem.

Vi är alla inburade i våran tanke.

Att förlora det man älskar är att ha förlorat sig själv.
Hitta den du är, så blir du älskad igen.
Citera
2013-09-20, 15:42
Medlem
Hamstern12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peertop
Det som finns är din tanke.
Tanken skapar problem som icke problem.

Vi är alla inburade i våran tanke.

Att förlora det man älskar är att ha förlorat sig själv.
Hitta den du är, så blir du älskad igen.

anledningen till denna tråd :P jag har förlorat det jag hade :P Söker nu vidare efter kärleken! :P någon som vågar mer än bara älska sig själv! :P något större än gud och djävulen :P
Citera
2013-09-20, 15:46
Medlem
Citat:
anledningen till denna tråd :P jag har förlorat det jag hade :P Söker nu vidare efter kärleken! :P någon som vågar mer än bara älska sig själv! :P något större än gud och djävulen :P

Slappna av : =)
Du äger inte kärleken och har aldrig gjort.
Du har inte tappat mer än din tanke.

Du är kärleken.
Den har inte tappats bort, men väl tänkts bort.
Citera
2013-09-20, 15:50
Medlem
Hamstern12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peertop
Slappna av : =)
Du äger inte kärleken och har aldrig gjort.
Du har inte tappat mer än din tanke.

Du är kärleken.
Den har inte tappats bort, men väl tänkts bort.

Är det kärleken ur manlig eller kvinnlig asspect ? Vad innebär fred ? Vad är djur igentligen ?

Och hatar man bara för att man inte vågar älska ? Hur fungerar man och kvinna ?

finns dom ens ? eller är det bara vad vi brukade vara ? är det okunskap den innersta fruktan är ?
Senast redigerad av Hamstern12 2013-09-20 kl. 15:56.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in