2013-09-20, 08:37
Medlem
Livetowins avatar
Hej kära människor!

Det är så att jag körde Tjack sista gången IV på ett tag i går, på grund av att inte vill visa märken
på mina armar för min familj ( ska i väg på sol semester ), och injekteras någon annan stanns än E4an kommer inte på frågan.

Fråga: Jag sitter med pumpen klar och är förbannad, antagligen är jag helt dum i huvudet men hittar inte någonstans där det står Biotillgängligheten på REKTAL intag av AMFETAMIN. Admin ursäkta mig om det finns en tråd där det står den REKTALA Biotillgängligheten men jag har letat en timme och måste ta denna skiten innan bruden vaknar.

Snabba svar uppskattas!!

ps: anledningen att jag måste veta är att jag tycker 80% av all narkotika ger inte mig ett skit förutom IV och har kört rövpanna för flera år sedan när min tolerans var en bebis. Och jag vill inte att jag knullar i mig 1gram i röven och sen så händer det inte mer än när jag äter skiten.

Förresten ha en bra dag all kärlek från MR R<3
Senast redigerad av Livetowin 2013-09-20 kl. 08:39.
Citera
2013-09-20, 08:54
Medlem
Synatts avatar
Rectal:95-99%, väldigt högt m.a.o
Citera
2013-09-20, 09:12
Medlem
Livetowins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Rectal:95-99%, väldigt högt m.a.o

Tack för ett sådant svar, dessvärre satte jag den i E4 ändå men det blev den siste om det är så hög biotillgänglighet.

Nu vill ja inte låte otrevlig men har en sån där ådra i mig att jag vill gärna ha det bevisat, du har säkerligen rätt men har du någon källa du kan länka till dessa resultaten.
Citera
2013-09-20, 18:27
Medlem
2.71828s avatar
Om du går in på Wikipedia så kommer du att se i den där rutan till höger, att biotillgängligheten för amfetamin rekalt är 95-99%
Citera
2013-09-20, 18:53
Medlem
Livetowins avatar
Tack så mycket<3, testade precis nu efter kört IV sen i går tycker fan inte det är nån skillnad utan rushen så klart som jag inte tycker är värd för kort rush för en nål. Ne men slutat med allt IV men Rektalt på detta funkar forfarande hur bra som helst nu är jag glad som slipper snorta och bomba, går åt så jävla mö då

ha en trevlig kväll! skål
Citera
2013-09-21, 23:54
Medlem
För vissa substanser känns inte näsan värd.
Således är rektal administration ypperlig för många då biotillgängligheten är nära IV utan nålen.
Senast redigerad av heyhey1 2013-09-21 kl. 23:57.
Citera
2013-09-22, 20:06
Medlem
200kgs avatar
Har för mig att den är mellan 85-95% rektal administration. Har testat detta ett flertal gånger och detta är utan tvekan det bästa sättet att göra för den ultimata amfetamin-kicken, den slår så jävla hårt och det känns som en våldsam och stegrande eld i bröstet.
Dosera relativt försiktigt dock, aldrig kul att ligga och krampa och spy på tjack.
Citera
2013-09-23, 14:42
Medlem
Gasolers avatar
Är man van IV så är kommer du bli besviken hur än mycket tjack din röv suger upp :-) Visst, du blir påtänd men det är också allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in