• 1
  • 2
2002-12-04, 21:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Undrar om det är någon här som testat lite prylar för oss killar och har något att rekommendera? Det ända jag provat är Miss Softie som är jävligt skönt, men lite dyrt i längden. 5st går på 100 spännn... Så det finns kanske nån lösvagina som man borde investera i?

Alla taskiga och jobbiga svar som "varför runkar du bara inte?" kan väl slippas, ok?
Citera
2002-12-05, 00:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Återanvänd Softien efter rengöring och torkning...
Citera
2002-12-05, 00:07
äldre konto (old)
Ej medlem
går ej då dom spricker efter en viss tid i kontakt med vatten... :x
Citera
2002-12-05, 22:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Efter en tid ja...
Citera
2002-12-06, 22:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Lösvagina är skönt som fan, men jävligt jobbig. För när man är färdig så har man ju ingen lust att tvätta den och allt annat pyssel som måst göras. Jag hade en sån där rosa vibrerande sak, kostade väl 300 spänn men använde den bara några gånger. Orkade inte sköta om den
Citera
2003-06-19, 18:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Sexleksaker för män

Näst efter kuken är det prostatan som är mannens erogenaste zon - alldeles oavsett om han råkar vara gay eller straight. Mitt stalltipz är att du skaffar ett par hårda men mycket släta och ganska toppiga vibratorer i olika storlekar, en rejäl klick glidmedel, och så sätter du igång med prostatamassage till en bra porris - superskönt.

Lösvaginor, oavsett material, är ganska värdelösa, men om du har gott om pengar kan du alltid skaffa dig en "venus 2000" - som importerad kostar sisådär 12.000:- :P

MVH
/karl W
Citera
2003-06-19, 19:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Det ända jag provat är Miss Softie som är jävligt skönt, men lite dyrt i längden.
8O
Vad fan är det..?
Citera
2003-06-20, 08:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Sexleksaker för män

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citera
2003-06-20, 15:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Här har ni - runkgubbar....

www.realdoll.com
Citera
2003-06-20, 18:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Usch för att rengöra och återanvända Miss Softie!
Det är ju inget jag använder varje ggr, utan bara när jag vill förgylla lite extra. Rekommenderas starkt. Ni som inte provat tycker jag är en erfarenhet fattigare.

www.softie4u.com
Citera
2003-06-21, 00:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sattla
Usch för att rengöra och återanvända Miss Softie!
Det är ju inget jag använder varje ggr, utan bara när jag vill förgylla lite extra. Rekommenderas starkt. Ni som inte provat tycker jag är en erfarenhet fattigare.

www.softie4u.com

Jo, att knulla en plastpåse fylld med vatten är verkligen en erfarenhet man vill ta del av :roll:
Citera
2003-06-21, 20:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Undrar om det finns en marknad för begagnade sexgrejer? Fan vad läckert att stå med en lösfitta i handen och fundera lite: "Vem har haft den?" "Har han gjort rent den?" "Varför sålde han den?" "Vad kostar den?"
Man kanske skulle sätta upp en sida på ämnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in