2005-06-30, 10:44
Medlem
Det är sommar nu och det är endel spelningar runt om i landet. Hur är egentligen säkerheten på dessa spelningar och då menar jag inte spelningar i nån mindre lokal utan mera Ullevi, Scandinavium, Globen m.m. "De stora spelningarna".

Tittar dom en i ögonenn när man går in. På de tidigare spelningar jag vart på så lämnar man bara biljetten och sen är det lungt men då har jag vart "nykter också". Är det kroppsvisitering och hur noga är dom egentligen?

Ska tex kolla på Eminem, 50 cent m.m. i höst och då vore det gott och röka en feting innan eller där inne!
Citera
2005-06-30, 11:52
Medlem
BrotherLouies avatar
Cleareyes? Solglasögon?

Men om de skulle neka varje person som har rökt eller krökat så skulle de nog få ett helvete.. Fast du behöver ju inte komma så stenad att du knappt vet var du är

Du skulle ju också kunna lägga ner en halva i en kopp kaffe o dricka lite innan du går in, så slår det nog på lagom till du redan är inne
Citera
2005-06-30, 12:06
Medlem
Läskigs avatar
Dom brukar bara göra en snabb visitering, så tror nog det är lungt om man inte är helt borta förståss, då kan väll tänkas att dom tar dig åt sidan och gör en mer nogrann koll...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in