Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-17, 17:09
  #145
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Håll er undan. Folk dog ju som flugor i Sverige när nässpray med fentanyl kom...
Och fler lär nog dö, tyvärr. Det gäller att vara försiktig speciellt när det gäller RC.
Citera
2022-10-27, 17:03
  #146
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Och fler lär nog dö, tyvärr. Det gäller att vara försiktig speciellt när det gäller RC.
Att det är RC har inget specifikt med dödligheten att göra.

Det handlar mer om den höga renheten samt extremt potenta preparat.
Citera
2022-10-28, 20:48
  #147
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Att det är RC har inget specifikt med dödligheten att göra.

Det handlar mer om den höga renheten samt extremt potenta preparat.

Sedan att shopparna inrikes inte tog särskilt mycket ansvar angående dosering osv hjälpte inte.

Men rc opioder är inget man håller tummarna för, klassas för fort och svårt att hitta någon som är värd att ens prova framställa som är ekonomiskt försvarbart.
Citera
2022-10-30, 01:58
  #148
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Att det är RC har inget specifikt med dödligheten att göra.

Det handlar mer om den höga renheten samt extremt potenta preparat.

Visst, men det farliga är att ingen direkt vet hur stark en RC är. Har tagit en del RC opiater/opoioider som fentanylanologer och det har gått bra för mig, men ändå det är lätt att någon tar för mycket. Så det är bra att är försiktig, speciellt med just RC opiater
Citera
2022-10-30, 14:22
  #149
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Sedan att shopparna inrikes inte tog särskilt mycket ansvar angående dosering osv hjälpte inte.

Men rc opioder är inget man håller tummarna för, klassas för fort och svårt att hitta någon som är värd att ens prova framställa som är ekonomiskt försvarbart.
True.

Jag har Metadon, men blir jag väldigt sugen på att bli varm o mysig av opiater så köper jag bara heroin. Flödar av heroin i mängder i sthlm
Citera
2022-11-18, 21:00
  #150
Avstängd
AP-238? Är man nöjd med ett rus som varar en timme och har en extremt snabb toleransbyggnad kanske det kan va nåt.
Här är en skräckhistoria om vad som kan hända ifall man går på den och dess syskon en tid.
https://www.reddit.com/r/Opioid_RCs/...ngerous_ap237/
__________________
Senast redigerad av thetotalend 2022-11-18 kl. 21:11.
Citera
2023-12-13, 18:35
  #151
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Vi hade brorfin och nu har chlorphine och orphine kommit men ingen har verkat vilja chansa på att förlora pengar eller få uteblivet rus än.
Citera
2023-12-14, 17:40
  #152
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Vi hade brorfin och nu har chlorphine och orphine kommit men ingen har verkat vilja chansa på att förlora pengar eller få uteblivet rus än.
Glömde fluorphine.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback