Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-19, 03:05
  #1
Medlem
DapperDanMans avatar
Bara att se på det här: unga svenska tjejer släpar hit kulturberikare. Därefter får de problem med vårdnadstvister, våld och social kontroll. Tycker ni inte som jag att det är rätt åt dessa landsförrädande horor att de råkar illa ut? Hacka på svenska män efter detta? Sjuka bitcharslen!

Betala er egen jävla byk fittarslen!

http://www.friatider.se/naiva-svensk...idrags-bezness

Nu jävlar börjar även toleranta svenska män få nog!
__________________
Senast redigerad av DapperDanMan 2013-09-19 kl. 03:31.
Citera
2013-09-19, 05:03
  #2
Medlem
DapperDanMans avatar
Ja, inte undra på att ni svenskar snart tas över av Islam. Veka små skitar som är oroliga att sticka ut. Jag har träffat många av er, men ingen jag någonsin kan respektera. Vad är det ni håller på med? Förgör er själva?
Citera
2013-09-19, 09:51
  #3
Medlem
Luftwaffless avatar
Och vem är du?

"Naiva svenska kvinnor kostar oss en förmögenhet"
"Tycker ni inte som jag att det är rätt åt dessa landsförrädande horor att de råkar illa ut?"

Där framtyder du att du är en svensk man.

"Ja, inte undra på att ni svenskar snart tas över av Islam. Veka små skitar som är oroliga att sticka ut. Jag har träffat många av er, men ingen jag någonsin kan respektera. Vad är det ni håller på med? Förgör er själva?"

Men här är du verkligen inte en svensk man. Vart kommer du ifrån?
Citera
2013-09-19, 10:11
  #4
Avstängd
Burross avatar
När det gäller import av kuk och fitta tror jag man ska vara väldigt försiktig som man med att börja prata om kostnader för samhället...
Nog fan är det naivt och korkat men speciellt utbrett är det ju inte.
Citera
2013-09-19, 10:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftwaffles
Och vem är du?

"Naiva svenska kvinnor kostar oss en förmögenhet"
"Tycker ni inte som jag att det är rätt åt dessa landsförrädande horor att de råkar illa ut?"

Där framtyder du att du är en svensk man.

"Ja, inte undra på att ni svenskar snart tas över av Islam. Veka små skitar som är oroliga att sticka ut. Jag har träffat många av er, men ingen jag någonsin kan respektera. Vad är det ni håller på med? Förgör er själva?"

Men här är du verkligen inte en svensk man. Vart kommer du ifrån?

Han tycks vara en etnisk korrekt blatte med kuk över medel i alla fall. Kanske lite mer information än du vill ha men så är det alltså!

Så tråden är väl någon slags självinsikt får man förmoda.


Citat:
Ursprungligen postat av DapperDanMan
Kvinnor är sell-outs, men när vi etniskt korrrekta blatttar med kuk över medel övertygar dem att rösta rätt, så kommer de att göra det... Hell, min morsa från Jugoslavien konmer att rösta SD, det säger väl något?...
Citera
2014-02-12, 14:14
  #6
Medlem
goodfires avatar
Läs om Salim som smitta svenska kvinnor med Gonnorre och gjorde ungar höger till vänster.

Dom ljusa kvinnorna lider av tomt bankkonto idag med mera
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback