• 1
  • 2
2013-09-19, 01:49
Medlem
Meritiuss avatar
Hejsan FB.

Nu har det kört ihopp sig på jobbet. Jag har fått sparken igen
Allt började med att jag började för några veckor sedan på en coop-butik, där det jobbade en dam som hade en sjuk sexig röv, och jag skrev även här på fb om råd hur jag skulle få henne att gå med på att jag skulle få knulla hennes röv, tråden: https://www.flashback.org/t2219812

Jag följde lite av råden jag fick.
Det var personalfest på en resturang, och vi drack och åt en del. Därefter så sa jag till denna dam att jag ville prata med henne. Hon skratta och sa javisst. Så vi gick till ett lugnt ställe - och det var enbart toan som var lugnaste stället.
Väl därinne så gick jag rakt på sak - jag berättade att hennes röv var supersexig, och att jag skulle vilja knulla henne i röven.
Då började hon gråta, slog mig på käften och gick ut. Gråtandes berättade hon för mina kollegor vid bordet vad jag sagt, och sen hade jag alla emot mig, så jag började också gråta och drog därifrån.

Sen gick jag till jobbet dagen efter som vanligt, då ville butikschefen prata med mig. Då meddelade han att jag var uppsagd på omedelbarverkan.

Kan dom göra så?
Citera
2013-09-19, 01:53
Medlem
StefanHeterJags avatar
"Man skiter inte där man äter". Så slipper man såna problem...
Du borde posta i juridik-forumet. Där kanske dom vet mer om man kan få sparken för att man raggar på arbetskompisar oavsett hur taffligt raggningsförsöket är.
Citera
2013-09-19, 01:55
Medlem
Tipset som ImCertin gav att

"Bjud henne på lunch en onsdag och fråga om hon vill gå på toaletten efter. Glöm inte att blinka med ena ögat när du berättar att du tänker "köra tvåan"

Franges tips

"Vänta tills ni har företagsfest och se till att få henne riktigt full"

Alltså att bara dunka på med FB tips gick ju sådär

Men cred ändå till en kul tråd

Du har inte en bild på hennes röv så vi andra får en aning varför du blev så trollbunden ?
Senast redigerad av Revolutions 2013-09-19 kl. 02:00.
Citera
2013-09-19, 02:00
Bannlyst
Kontakta facket om du nu är med i det dvs...

Låter lite konstigt att du skulle ha blivit sparkad för något som rör din egen fritid, du var väl inte direkt i tjänst?
Citera
2013-09-19, 02:11
Medlem
LucioFontanas avatar
Coop butiken där man får råd!

Det va ju inte på jobbet du gjorde nåt galet. Hävda att hon ljuger. Kräv skadestånd för mobbing. Gå me i facket om du inte e det redan e det. Kontakta en jurist o ligg på som fan. Säg att butikschefen e svartsjuk på dig o hittar på.
Citera
2013-09-19, 07:44
Medlem
Triremers avatar
Klantigt av dig. Det jag funderar på är vad som egentligen är fel med det. Skulle du sagt att du vill kyssa henne så hade det säkert varit okej. Det lär inte vara olagligt att säga att man vill
ligga med någon.
Citera
2013-09-19, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meritius
Hejsan FB.

Allt började med att jag började för några veckor sedan på en coop-butik, där det jobbade en dam som hade en sjuk sexig röv, och jag skrev även här på fb om råd hur jag skulle få henne att gå med på att jag skulle få knulla hennes röv, tråden: https://www.flashback.org/t2219812

Det var personalfest på en resturang, och vi drack och åt en del. Därefter så sa jag till denna dam att jag ville prata med henne. Hon skratta och sa javisst. Så vi gick till ett lugnt ställe - och det var enbart toan som var lugnaste stället.
Väl därinne så gick jag rakt på sak - jag berättade att hennes röv var supersexig, och att jag skulle vilja knulla henne i röven.
Då började hon gråta, slog mig på käften och gick ut. Gråtandes berättade hon för mina kollegor vid bordet vad jag sagt, och sen hade jag alla emot mig, så jag började också gråta och drog därifrån.

Sen gick jag till jobbet dagen efter som vanligt, då ville butikschefen prata med mig. Då meddelade han att jag var uppsagd på omedelbarverkan.

Kan dom göra så?
Det du gjorde räknas som sexuella trackasserier. Du kanske såg det som en stor komplimang, men det gjorde inte hon. Det låter ju som om hon inte direkt var intresserad av dig från början, och sen råga på allt så kläcker du ur dig något så pass fjortisaktigt. Inte att du gillade henne, utan bara att du ville sätta på henne i tvåan.

Tänk dig nu att du är i hennes skor och en manlig arbetskompis kommer fram och gör samma sak på en personalfest. Hur hade du reagerat?

Lär dig av misstaget och sök ett nytt jobb.
Citera
2013-09-19, 09:08
Medlem
kajakhyvlarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvetegudarna
Det du gjorde räknas som sexuella trackasserier. Du kanske såg det som en stor komplimang, men det gjorde inte hon. Det låter ju som om hon inte direkt var intresserad av dig från början, och sen råga på allt så kläcker du ur dig något så pass fjortisaktigt. Inte att du gillade henne, utan bara att du ville sätta på henne i tvåan.

Tänk dig nu att du är i hennes skor och en manlig arbetskompis kommer fram och gör samma sak på en personalfest. Hur hade du reagerat?

Lär dig av misstaget och sök ett nytt jobb.

Är du fem eller? sexuella trakasserier my ass.
Vore jävligt jobbigt om det räckte med att fråga en gång efter sex och få det klassat som sexuella trakasserier..
Citera
2013-09-19, 09:40
Medlem
randomdues avatar
TS fy fan vilken idiot du verkar vara. Vem i helvete tror att det skulle vara en bra idè? Du får helt enkelt söka nytt jobb, inte mycket att göra.
Citera
2013-09-19, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meritius
Hejsan FB.

Kan dom göra så?

Trådrubriken borde nog ändras. Du fick inte sparken för att du var kåt, du fick sparken för hur du valde att uttrycka denna kåthet.
Jag kan tänka mig att denna kvinna tog väldigt illa vid sig av dina förfrågan (hade du börjat med att bjuda henne på middag och sen gjort hela date-paketet hade det nog funkat) och sade till chefen att antingen åker Du ut från arbetsplatsen eller också går Hon. Chefen valde henne där före dig.
Citera
2013-09-19, 12:54
Medlem
Koyaks avatar
smooth move romeo.. varför kunde du inte bjudit ut henner på en dejt eller bjudit henne på drinkar under firmafesten så kanske hon hade blivit lite tänd på dig? ditt sätt var inte särskilt smart..
Citera
2013-09-19, 13:13
Medlem
AlmondStorms avatar
HAHA!
Trodde du själv att en sån direkt approach skulle ge dig tillgång?! seriöst?! har du nånsin fått ligga öht? Det kanske hade gått vägen om damen varit laddad med ghb, men vafan...
Solklar anledning att sparka dig. Du hade ju enkelt kunna neka å ord hade stått mot ord, men med den här tråden har du skjutit dig själv i foten, igen. Om du fortsätter livet såhär så kommer du få det kämpigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in