2013-09-18, 03:43
Bannlyst
Blir irriterad å förbannad för ingenting. Slutade snusa i måndags och har snusat dagligen i 10 år. Träna stenhårt tills man blir helt utmattat hjälper skitbra i ett par timmar men sen blir man grinig igen å man kan inte dra ett till pass direkt pga överträning etc.

Hur länge var ni irriterade å kände abstinens innan det gick över när ni slutade med nikotin?
Citera
2013-09-18, 03:45
Medlem
https://www.flashback.org/t233650
Citera
2013-09-18, 03:59
Medlem
Prövat stoppa in en papperstuss under läppen? Fungerade för mig nu när jag slutar, har varit fri i cirka 3 månader nu, tussen har jag varit utan i 2 månader.

Lycka till!
Citera
2013-09-18, 07:04
Medlem
Skulle aldrig komma på den dumma iden att sluta men lycka till!

En polare körde med lök under läppen.
Citera
2013-09-18, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av streetlightz
Skulle aldrig komma på den dumma iden att sluta men lycka till!

En polare körde med lök under läppen.

jag kan ta i mycket mer när jag tränar Har 45-50 i vilopuls utan niccotin :P
Citera
2013-09-18, 22:20
Medlem
Har du provat att inte köra Cold Turkey (dvs. lägga av direkt) och istället trappa ned? Symptomen blir nog oerhört mycket lindrigare om du långsamt trappar ned och därefter slutar. Varannan nikotinfri kan vara ett sätt.
Citera
2013-09-19, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Har du provat att inte köra Cold Turkey (dvs. lägga av direkt) och istället trappa ned? Symptomen blir nog oerhört mycket lindrigare om du långsamt trappar ned och därefter slutar. Varannan nikotinfri kan vara ett sätt.

Nä, gillar inte att dalta på det sättet. Är inne på fjärde dygnet nu och börjar kännas bättre redan nu.. verkar gå snabbare än vad jag trodde.
Citera
2014-02-27, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarpuffextrem
Nä, gillar inte att dalta på det sättet. Är inne på fjärde dygnet nu och börjar kännas bättre redan nu.. verkar gå snabbare än vad jag trodde.

Jag snusade dagligen i 5-6 år och då menar jag SNUSADE verkligen.. nästan en hel snusdosa varje dag ja är fullt seriös..
Helt plötsligt "tröttnade" jag en dag på det MEN försökte aldrig sluta snusa men på något konstigt vänster slutade jag för att jag skippade snuset 1 dag och sen bestämmde jag mig för att sluta!

Mitt sug är helt borta har varit fri i 1 månad och ska man sluta snusa så ska man försöka att inte bli irriterad de första dagarna och sedan försöka ändra på sina dagliga vanor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in