Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-08, 23:00
  #337
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Vem är den äldre snubben i australien? Som hela avsnitt 3 handlade om.
Har man sett honom innan?
Minns så jävla lite från de säsong 2. Tycker jag känner igen tanten han är med också utan å veta vem det är.
Citera
2017-05-08, 23:03
  #338
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Har snabb fråga har börjat att se serien 1 avsnitt verkar ok.

Men ja läste några inlägg om att den skulle vara religiös? Det pallar jag inte med, gillar övernaturliga, men fan inte religion
Om det är religion, så se på det som religion som något övernaturlig.
Det är långt ifrån något predikande, om det är det du egentligen inte pallar.

Gillar du stämningen i avsnitt 1-3 så gillar du serien. Stämningen gör hela denna serian alltså.
Citera
2017-05-09, 10:05
  #339
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Vem är den äldre snubben i australien? Som hela avsnitt 3 handlade om.
Har man sett honom innan?
Minns så jävla lite från de säsong 2. Tycker jag känner igen tanten han är med också utan å veta vem det är.
Det är ju huvudpersonen Kevins pappa, Kevin Sr. och ja, han var med i första och andra säsongen också. Han var väl inlåst på psyket eller liknande, så han var väl inte med så jättemycket.
Tanten var ju en av alla dem tanterna på hästarna som dränkte den där australiensiska polischefen, som för övrigt också hette Kevin hehe. Hon var med i både avsnitt 2 och 3.
__________________
Senast redigerad av Tommy.Vercetti 2017-05-09 kl. 10:07.
Citera
2017-05-09, 10:25
  #340
Medlem
Så sinnessjukt bra serie.

Till en början tyckte jag den var skum och ganska dålig. Var ledig så fortsatte titta. Är totalt fast. Så otroligt välgjord och musiken till serien är så perfekt att jag inte finner ord.

Wow.
Citera
2017-05-09, 21:46
  #341
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Det är ju huvudpersonen Kevins pappa, Kevin Sr. och ja, han var med i första och andra säsongen också. Han var väl inlåst på psyket eller liknande, så han var väl inte med så jättemycket.
Just det ja! Som var inlåst på psyket, och fick sitta kvar på psyket för han stod på sig om vad han såg, och blev inte släppt förrän han tillslut valde att ljuga.
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Tanten var ju en av alla dem tanterna på hästarna som dränkte den där australiensiska polischefen, som för övrigt också hette Kevin hehe. Hon var med i både avsnitt 2 och 3.
Hon har alltså inte varit med innan S03. Tyckte jag kände igen henne, men kanske från någon annan serie då.
Citera
2017-05-15, 23:03
  #342
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Haha vilket jävla avsnitt. Någon naken galning i en ubåt avfyrar en atombomb, och Matt och gänget tvingas åka med en orgie-färja från Tasmanien till Melbourne för att hämta Kevin. Fan vad man kommer att sakna den här serien när det snart är över.
Citera
2017-05-17, 23:04
  #343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Haha vilket jävla avsnitt. Någon naken galning i en ubåt avfyrar en atombomb, och Matt och gänget tvingas åka med en orgie-färja från Tasmanien till Melbourne för att hämta Kevin. Fan vad man kommer att sakna den här serien när det snart är över.

I know! Starten på avsnittet! Kommer sakna den något otroligt, njuter av varje sekund av varje avsnitt. Förstår inte att fler inte fått upp ögonen för denna serie. Musiken. Wow.
Citera
2017-05-18, 14:57
  #344
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Det är ju huvudpersonen Kevins pappa, Kevin Sr. och ja, han var med i första och andra säsongen också. Han var väl inlåst på psyket eller liknande, så han var väl inte med så jättemycket.
Tanten var ju en av alla dem tanterna på hästarna som dränkte den där australiensiska polischefen, som för övrigt också hette Kevin hehe. Hon var med i både avsnitt 2 och 3.
Han drog ju efter han blev frislätt ifrån psyket väl, och då Australien.
Citera
2017-05-18, 18:30
  #345
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ODean
I know! Starten på avsnittet! Kommer sakna den något otroligt, njuter av varje sekund av varje avsnitt. Förstår inte att fler inte fått upp ögonen för denna serie. Musiken. Wow.
Precis. Bästa musikvalet sätter jag som season finale på första säsongen med Apocalypticas version av Nothing else matters, det var magiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Han drog ju efter han blev frislätt ifrån psyket väl, och då Australien.
Stämmer bra det. Sen var han väl bara med ett eller två avsnitt i andra säsongen, innan han nu har varit med lite mer i tredje säsongen.
Citera
2017-05-18, 20:03
  #346
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Precis. Bästa musikvalet sätter jag som season finale på första säsongen med Apocalypticas version av Nothing else matters, det var magiskt.


Stämmer bra det. Sen var han väl bara med ett eller två avsnitt i andra säsongen, innan han nu har varit med lite mer i tredje säsongen.
Jag sparar in avsnitten, det är en serie där man helst ska se allt på rad.
Och sen tittar man en gång till, då man helt säkert missat flera viktiga detaljer.
Citera
2017-05-22, 15:42
  #347
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Ännu ett deprimerande avsnitt. Fast det var kul med lite mer Apocalyptica där i början. Tror ni
Och nu när den där
2 avsnitt kvar..
Citera
2017-05-29, 16:17
  #348
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Då var Kevin

Lite mer förvirrande avsnitt än det brukar, hur nu det är möjligt hehe. Spännande avslutning nästa vecka iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback