Citat:
Ursprungligen postat av
frankkk
Det är inte lite billigare, vi snackar 30kr/mån istället för 179kr/mån på dom erbjudanden som funnits att ta del av. Och fortfarande finns, jag fick fyra månader för 129kr nu lagom till vintern. Vid uppsägning får man även erbjudande om två månader till för 59kr i nuläget. Totalt i båda fallen, inte per månad. Inget kundtjänst-tjafs heller utan uppsägning med ett par klick.
Sen är det som bzo skriver att även lokalblaskorna kan välja att lägga det på ett dyrare abonnemang tids nog. Hittills har man inte gjort det.
Jag kollade upp vad det kostar att teckna en digital prenumeration för Bonniers lokaltidningar. Pris per månad under de tre första månaderna, därefter stiger priset (gäller ej Skåne-tidningarna).
Helsingborgs Dagblad, Sydsvenskan: 29-259 kr
Skånska Dagbladet: 19-169 kr
Östersunds-Posten, Länstidningen Östersund, Sundsvalls Tidning, Gefle Dagblad, Arbetarbladet, VLT, NA, Länstidningen Södertälje: 65-99 kr
Falköpings Tidning, SWkaraborgs Läns Tidning, Västgöta-Bladet, Smålänningen, Värnamo Nyheter: 65-85 kr
Skövde Tidning, Jnytt: 65 kr
Jönköpingsposten, Smålands Dagblad, Smålands-Tidningen, Tranås Tidning, Vetlanda-Posten: 65-79 kr
Örnsköldsviks Allehanda, Dala-Demokraten, Bärgslagsbladet/Arboga Tidning, Norrtelje Tidning: 59-99 kr
Hudiksvalls Tidning, Söderhamns-Kuriren, Ljusnan, Ljusdals-Posten, Falu-Kuriren, Borlänge Tidning, Mora Tidning, Nya Ludvika Tidning, Södra Dalarnes Tidning, Avesta Tidning, Sala Allehanda, Fagersta-Posten: 59-85 kr
Nynäshamns-Posten: 59-59 kr
Tidningen Härjedalen: 49-55 kr
Så du måste ha hittat ett väldigt förmånligt erbjudande (som jag inte hittade).