Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-07, 00:13
  #601
Medlem
dd4ankeNs avatar
Tack för hjälpen alla! Blev vandrarhemmet på Russel Square, gick loss på dryga £20 natt/person. Läget är ju verkligen optimalt och med tanke på priset så har jag svårt att se mig själv klaga så länge duscharna fungerar och det faktiskt finns en säng..

Återkommer med en liten recension i höst utav min upplevelse där.
2015-08-07, 06:03
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd4ankeN
Tack för hjälpen alla! Blev vandrarhemmet på Russel Square, gick loss på dryga £20 natt/person. Läget är ju verkligen optimalt och med tanke på priset så har jag svårt att se mig själv klaga så länge duscharna fungerar och det faktiskt finns en säng.. :D

Återkommer med en liten recension i höst utav min upplevelse där.

Hej igen, förvänta dej nu inte mer än en säng i 3 våningssäng, frukosten är bara kaffe och rostat bröd, precis som på andra hostels i London i zon 1, men det finns en Tesco mitt emot tunnelbanestationen Russel Square, där kan bi köpa till frukost billigt.

Det är också ett väldigt stort hostel, med trånga smala knirriga trappor med heltäckningsmattor överallt som kan vara ngt svårt att hitta i. Men smala knirriga trappor m heltäckningsmattor är standard på hotell som kan kosta 1000 tals kronor också, tänk på det.

Ta inte med bästa resväskan, ta med handduk och duschsaker etc. Se till att ni få hyra en låda under sängen där ni lägger era bästa kläder i och det ni ev shoppar, ej pass o dyligt. Tänk på att ni inte har betalat en förmögenhet.

Lycka till i London!
__________________
Senast redigerad av Catttta 2015-08-07 kl. 06:07.
2015-09-09, 19:33
  #603
Medlem
Ronilles avatar
Hej.

Tips på bra hotell i London för resa med familjen. Inget Hostel utan ett fräscht hotell nära till allt.
2015-09-10, 17:25
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare

https://smarthostels.com/properties/russell-square/

Där har du ett bra och billigt hostel i Russel Square. Billigare och centralare än så är svårt att hitta med kort varsel.
__________________
Senast redigerad av Catttta 2015-09-10 kl. 17:26.
2015-09-10, 17:27
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Hej.

Tips på bra hotell i London för resa med familjen. Inget Hostel utan ett fräscht hotell nära till allt.

Hej du måste precisera mera! nära shopping i så fall va för shopping. klubbar, museum och i så fall vilka museum?
Vilken prisklass på hotell och vilken standard?
2015-09-10, 18:04
  #606
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Hej.

Tips på bra hotell i London för resa med familjen. Inget Hostel utan ett fräscht hotell nära till allt.

Vad har du för budget?

Du har inte funderat på Airbnb om det är för familjen?
__________________
Senast redigerad av Sweeper80 2015-09-10 kl. 18:06.
2015-09-10, 20:29
  #607
Medlem
gniff754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Hej.

Tips på bra hotell i London för resa med familjen. Inget Hostel utan ett fräscht hotell nära till allt.

Travelodge Southwark hade fräscha bra fyrbäddsrum till bra priser när vi var där förra sommaren.
2015-10-18, 17:50
  #608
Medlem
Lobengulas avatar
Efter en diskussion med kollegorna så har det beslutats om att stänga den här samlingstråden. Anledningen är att behovet inte finns då det inte är en ohanterbar mängd inlägg. Starta i stället en ny tråd om det är något om boende i London som du vill diskutera.

/Mod
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2219791

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback