• 1
  • 2
2005-06-29, 01:18
Bannlyst
Ja, vilken är den lättaste drogen att tillverka i hemmet?
Citera
2005-06-29, 01:22
Bannlyst
Alkohol. Tänkte du knarka i ditt fort? Då blir du förmodligen mer paranoid, och ser fiender i varje betongarmerad buske!
Citera
2005-06-29, 01:46
Medlem
Escanios avatar
finns faktiskt en del droger som är enkla att tillverka hemma... men många är inte speciellt trevliga! dom lättaste av dom "trevliga" drogerna är ju alkohol och metamfetamin är också ganska lätt
Citera
2005-06-29, 01:53
Bannlyst
Har man tillgång till rörflen, akaciabark eller andra växter som innehåller DMT så är det nog det absolut enklast jag kan tänka mig.
Citera
2005-06-29, 02:35
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticEnquirer
Har man tillgång till rörflen, akaciabark eller andra växter som innehåller DMT så är det nog det absolut enklast jag kan tänka mig.

jo det kan nog vara ganska lätt... men andra sidan så tillverkar man ju inte direkt DMT, man gör extrakt av växterna.
då är ju cannabis och opium också väldigt lätt att få fram
Citera
2005-06-29, 02:38
Bannlyst
Och att det är olagligt gör inte så mycket, för innan polisen tar sig in i rednecks trädgård har de fått punktering av hans däckdödare, och blivit sprängda av en mina, utlöst via sms.
Citera
2005-06-29, 03:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Och att det är olagligt gör inte så mycket, för innan polisen tar sig in i rednecks trädgård har de fått punktering av hans däckdödare, och blivit sprängda av en mina, utlöst via sms.
Men för i helvete, stalkar du mig???
Citera
2005-06-29, 03:25
Bannlyst
Visst gör jag det. Metoden jag använder är att klicka på "nya inlägg".

Följdfråga: Spammar du mig?
Citera
2005-06-29, 03:35
Medlem
ghb är inte särskilt svårt att tillverka om man har de rätta kemikalierna.
Alkohol är inte heller så svårt.
Att odla marijuana är väldigt enkelt, lättare än de flesta krukväxter. Dock har du ju paranoiafaktorn av att ha en knarkplanta i fönstret. Du kan givetvis odla under en lampa men då får man ändå dras med den starka lukten.
Svamp är nog lite krångligare.
Citera
2005-06-29, 03:38
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Alkohol. Tänkte du knarka i ditt fort? Då blir du förmodligen mer paranoid, och ser fiender i varje betongarmerad buske!

Hahaha, fyfan! Dagens garv!
Citera
2005-06-29, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
finns faktiskt en del droger som är enkla att tillverka hemma... men många är inte speciellt trevliga! dom lättaste av dom "trevliga" drogerna är ju alkohol och metamfetamin är också ganska lätt

Vilka är det som inte är trevliga då?
Citera
2005-06-29, 16:00
Bannlyst
nått fint lösningsmedel kanske,, kloroform eller liknande!!

eller varför inte odla en massa vallmo och extrahera morfinet!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in