finns faktiskt en del droger som är enkla att tillverka hemma... men många är inte speciellt trevliga! dom lättaste av dom "trevliga" drogerna är ju alkohol och metamfetamin är också ganska lätt
Har man tillgång till rörflen, akaciabark eller andra växter som innehåller DMT så är det nog det absolut enklast jag kan tänka mig.
jo det kan nog vara ganska lätt... men andra sidan så tillverkar man ju inte direkt DMT, man gör extrakt av växterna.
då är ju cannabis och opium också väldigt lätt att få fram
Och att det är olagligt gör inte så mycket, för innan polisen tar sig in i rednecks trädgård har de fått punktering av hans däckdödare, och blivit sprängda av en mina, utlöst via sms.
Och att det är olagligt gör inte så mycket, för innan polisen tar sig in i rednecks trädgård har de fått punktering av hans däckdödare, och blivit sprängda av en mina, utlöst via sms.
ghb är inte särskilt svårt att tillverka om man har de rätta kemikalierna.
Alkohol är inte heller så svårt.
Att odla marijuana är väldigt enkelt, lättare än de flesta krukväxter. Dock har du ju paranoiafaktorn av att ha en knarkplanta i fönstret. Du kan givetvis odla under en lampa men då får man ändå dras med den starka lukten.
Svamp är nog lite krångligare.
finns faktiskt en del droger som är enkla att tillverka hemma... men många är inte speciellt trevliga! dom lättaste av dom "trevliga" drogerna är ju alkohol och metamfetamin är också ganska lätt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!