2013-09-12, 09:17
Medlem
parkmattans avatar
Hej flashback.

Mitt bankomatkort för swedbank går ut om några veckor men har ingen bostadsadress kopplad till mig i sverige. Går det att ordna så att jag får det skickat till en kompis eller hur ska jag göra?
Citera
2013-09-12, 09:20
Medlem
Hej,

Du måste skicka in ett signerat underlag till Swedbank där du bekräftar att du vill lägga in en tillfällig adress, en C/O. Ring till deras kundtjänst och förklara vad du vill göra, de kommer berätta precis hur du skall gå till väga.

// en som jobbar på bank
Citera
2013-09-12, 09:23
Medlem
parkmattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxxJKxxX
Hej,

Du måste skicka in ett signerat underlag till Swedbank där du bekräftar att du vill lägga in en tillfällig adress, en C/O. Ring till deras kundtjänst och förklara vad du vill göra, de kommer berätta precis hur du skall gå till väga.

// en som jobbar på bank
Tack så hemskt mycket. Får höra av mig till dem så snart jag kan.
Citera
2013-09-12, 10:02
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkmattan
Tack så hemskt mycket. Får höra av mig till dem så snart jag kan.

Lite nyfiken på varför du inte frågar banken direkt. Lika lätt att mejla frågan som att logga in här.
Citera
2013-09-12, 10:26
Medlem
FM-Hilos avatar
Eller så beställer du kortet till ditt närmaste bankkontor och hämtar ut det där. Borde vara det smidigaste!
Citera
2013-09-12, 17:20
Medlem
parkmattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Lite nyfiken på varför du inte frågar banken direkt. Lika lätt att mejla frågan som att logga in här.
För att jag inte kunde ringa vid tillfället och hittade ingen metod ,utöver att ringa dom, på deras hemsida. Gör ingen större skillnad då jag fick två utmärkta svar.

Citat:
Ursprungligen postat av FM-Hilo
Eller så beställer du kortet till ditt närmaste bankkontor och hämtar ut det där. Borde vara det smidigaste!
Visste inte att det gick men får höra med dem om det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in