• 4
  • 5
2013-09-16, 19:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Jag föreslår att det i så fall istället struktureras som "inrikes" och "alla länder", så att frågor i stil med "Vem har bäst och prisvärdast drog X på SR just nu?" inte måste ställas i båda trådarna för att få ett korrekt svar. Ser inte varför någon skulle se ett egenvärde i att beställa från utlandet, utan argumenten för att göra det är väl oftast pris, kvalitet och/eller utbud.
Just "utrikes" innefattar ju alla länder utom just Sverige. Jag kan missförstå dig här dock. Ser inget superproblem i att man frågar i fel tråd men vill ändå höja ett varningens finger för att det är att räkna som 0.02.
Citera
2013-10-03, 20:42
Medlem
zaaph1s avatar
Jahapp, den här tråden kan ni ju kasta
Citera
2013-10-03, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1

Kan nog dyka upp ett behov i framtiden, för liknande sidor. Men det lär dröja.
Citera
2013-10-09, 06:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Kan nog dyka upp ett behov i framtiden, för liknande sidor. Men det lär dröja.

Mjo, det här får vi så klart skrota men jag tror ändå på att redan nu dela upp det lite med trådar i de olika forumen med relevant information. Typ som jag hade tänkt från början med en tråd om cannabissäljare i cannabis-delen och så vidare fast den här gången utan en stor mastig tråd som stomme.
Citera
2013-10-09, 06:19
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Mjo, det här får vi så klart skrota men jag tror ändå på att redan nu dela upp det lite med trådar i de olika forumen med relevant information. Typ som jag hade tänkt från början med en tråd om cannabissäljare i cannabis-delen och så vidare fast den här gången utan en stor mastig tråd som stomme.
Håller med! Vi får vänta på Silkroad 2.0 först
Citera
2013-10-09, 07:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Håller med! Vi får vänta på Silkroad 2.0 först

Jag tänkte väl snarare tills det står klart om vad efterföljaren blir men det är mest semantik.
Citera
2013-10-10, 16:32
Medlem
chills.s avatar
Hade gärna sett en sammanslagning av ett antal SR-trådar nu. Rykten om husrannsakningar börjar dimpa in, folk börjar bajsa i brallan och jag är nog inte den enda som sitter och pendlar mellan alla trådar om SR just nu.
Citera
2013-10-10, 22:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chills.
Hade gärna sett en sammanslagning av ett antal SR-trådar nu. Rykten om husrannsakningar börjar dimpa in, folk börjar bajsa i brallan och jag är nog inte den enda som sitter och pendlar mellan alla trådar om SR just nu.
Då är det ju bara att rapportera trådarna och skriva att man tycker att dom bör sammanfogas. Större chans att rätt moderator ser det då.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in