2013-09-13, 12:15
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Så jävla bra gjort!

Jag gillar när folk ger svar på tal, och då ordentligt
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Jävlar, tack!
Lugnt! Skriver ju inte så mycket i tråden men läser det mesta och det här är verkligen något som behövs, så jag tänkte att det var läge att bemöta ignoransen om det nu var vad som krävdes för att få till en förändring... (Dessutom hade jag efterkänningar från braskits tjack och behövde något att sysselsätta mig med den sista timmen innan jag kunde somna, så det passade perfekt. )
Citera
2013-09-14, 19:05
Medlem
BigFatCones avatar
Jag är som bekant lite aktiv i SR-tråden och jag förstår kritiken även om jag personligen inte har så svårt att hitta det jag letar efter bland alla korskonversationer men det är jag det. Hur som helst så tror jag verkligen inte på ett eget underforum utan jag föreslår en annan lösning.

Vi låser nuvarande trådar om SR och liknande sidor, gör en riktigt bra trådstart för varje sida och sedan gör vi helt enkelt trådar i övriga Nätshopsunderforum som heter saker i stil med Cannabis på SR, Amfetamin på SR och så vidare. Cannanbis-tråden i Nätshopar - Cannabis, amfetamin-tråden i stimulantforumet etc.

I den allmänna tråden om SR så länkar man i trådstarten till dessa mer specifika trådar. Det fungerade rätt bra för Starcraft 2 och jag tror att det kan fungera även här. Vad tror ni?
Citera
2013-09-14, 20:20
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag är som bekant lite aktiv i SR-tråden och jag förstår kritiken även om jag personligen inte har så svårt att hitta det jag letar efter bland alla korskonversationer men det är jag det. Hur som helst så tror jag verkligen inte på ett eget underforum utan jag föreslår en annan lösning.

Vi låser nuvarande trådar om SR och liknande sidor, gör en riktigt bra trådstart för varje sida och sedan gör vi helt enkelt trådar i övriga Nätshopsunderforum som heter saker i stil med Cannabis på SR, Amfetamin på SR och så vidare. Cannanbis-tråden i Nätshopar - Cannabis, amfetamin-tråden i stimulantforumet etc.

I den allmänna tråden om SR så länkar man i trådstarten till dessa mer specifika trådar. Det fungerade rätt bra för Starcraft 2 och jag tror att det kan fungera även här. Vad tror ni?
Låter som en bättre ide faktiskt, skulle nog fungera skitbra
Citera
2013-09-14, 20:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Låter som en bättre ide faktiskt, skulle nog fungera skitbra
Jag tror i alla fall att det kan fungera och det är även den lösning jag har föreslagit internt.
Citera
2013-09-14, 20:39
Medlem
Citat:

Grymt! Jag tror på att det är bästa lösningen. För som tidigare mods har nämnt så skulle ett underforum vara för mycket, men en tråd är för lite.
Citera
2013-09-14, 21:14
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Jag tror i alla fall att det kan fungera och det är även den lösning jag har föreslagit internt.
Grymt, som skrotnisse sa så är det nog rätt att ett eget forum blir för glest men en egen tråd blir för rörigt
Citera
2013-09-14, 21:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Grymt! Jag tror på att det är bästa lösningen. För som tidigare mods har nämnt så skulle ett underforum vara för mycket, men en tråd är för lite.

Citat:
Grymt, som skrotnisse sa så är det nog rätt att ett eget forum blir för glest men en egen tråd blir för rörigt

Det är ju om inte annat den allra enklaste lösningen och jag tror på konceptet K.I.S.S. Vad jag däremot inte tänker göra är att jag bygga några trådstarter eftersom jag helt enkelt inte har kunskapen om alla dessa sidor så det får någon annan göra. Jag är inte heller moderator i det forumet så jag kan inte lova att vem det nu är, Slingshot?, tycker att det är en bra idé men jag ska jobba på att förankra den.
Citera
2013-09-14, 21:52
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Det är ju om inte annat den allra enklaste lösningen och jag tror på konceptet K.I.S.S. Vad jag däremot inte tänker göra är att jag bygga några trådstarter eftersom jag helt enkelt inte har kunskapen om alla dessa sidor så det får någon annan göra. Jag är inte heller moderator i det forumet så jag kan inte lova att vem det nu är, Slingshot?, tycker att det är en bra idé men jag ska jobba på att förankra den.
Slingan verkade ju positiv till originalidén iaf så någon form av förändring är han väl villig till!
Citera
2013-09-14, 22:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Slingan verkade ju positiv till originalidén iaf så någon form av förändring är han väl villig till!

Jag har i alla fall tagit upp det i Outlaw så får vi se hur det blir.
Citera
2013-09-16, 07:47
Medlem
Strålande ide. Jag som endast röker gräs är inte ett piss intresserad av kokain, tjack, heroin och allting annat det pratas om i SR tråden. Det jag är ute efter är en tråd där endast cannabis behandlas så man skulle kunna greppa vad för kvalité allting har för det finns så otroligt mycket nytt nu jämfört med några månader sedan då typ SweExpress, Alexandrus och Organicbuds endast fanns där som stabila säljare enligt min åsikt.

Det kunde vara uppbyggt så att det fanns en del för inrikes och en del för utrikes diskussioner.
Citera
2013-09-16, 13:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amakiri
Det kunde vara uppbyggt så att det fanns en del för inrikes och en del för utrikes diskussioner.
Absolut, det är ju bara att ha en inrikes- och en utrikestråd.
Citera
2013-09-16, 18:51
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Absolut, det är ju bara att ha en inrikes- och en utrikestråd.
Jag föreslår att det i så fall istället struktureras som "inrikes" och "alla länder", så att frågor i stil med "Vem har bäst och prisvärdast drog X på SR just nu?" inte måste ställas i båda trådarna för att få ett korrekt svar. Ser inte varför någon skulle se ett egenvärde i att beställa från utlandet, utan argumenten för att göra det är väl oftast pris, kvalitet och/eller utbud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in