2013-09-12, 17:52
Medlem
Turkfans avatar
Så nu när jag har läst har jag förstått det såhär.

JWH-018 ser ut såhär:
https://www.caymanchem.com/images/ca...reen/10900.png

AM-2201 ser ut såhär:
https://www.caymanchem.com/images/ca...reen/10707.png

De nästan samma struktur, men AM-2201 har flour tillsatt på 5e positionen, vilket gör den till 5F-JWH-018.

Det som rclab säljer är 5F-JWH-018-N som ser ut såhär:
http://www.rclab.se/images/custom/Pr...mplate/312.jpg

Den mer är väldigt lik AM-2201, skillnaden är att dem har en mer kväveatom med. Det är vad som gör skillnaden mellan en indol och en indazol. Alltså är 5F-JWH-018-N (skulle man säga AM2201-N, eller skulle det bli galet på nåt sätt?) en indazolversion av AM-2201.

Har jag fattar allt rätt då?
Citera
2013-09-12, 20:24
Medlem
Aha, förstod typ tror jag :P

Får iallafall 1g av denna med posten imon, blir att göra en mix med 1/35 då och se hur den är hoppas även på sample på pinacan och sen hade en polare AM-906 mix. Känns som det kan bli en soft dag imon
Citera
2013-09-13, 19:56
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Kan meddela att AM-906 inte alls var någon hit, får röka nästan rent pulver nu för att känna någonting alls. Ska bli väldigt spännande att testa 5F-JWH-018N dock, la nyss en beställning på 1 gram

/Mvh
Citera
2013-09-14, 18:30
Medlem
Turkfans avatar
Min mix håller på torka nu, så snart kan jag rapportera

Edit: Har bara tagit en liten hit, men preliminärt känns den mer åt cb-hållet än de andra populära cannabinoiderna, det vill säga lugnare och inte lika påträngande rus.

Skulle säga att det är ett skönt, men inte speciellt potent rus.
Senast redigerad av Turkfan 2013-09-14 kl. 19:24.
Citera
2013-09-14, 19:54
Medlem
Turkfans avatar
Tål att sägas att jag har hög tolerans på andra cannabinoider, vilket säkert spelar in.
Citera
2013-09-14, 21:42
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkfan
Tål att sägas att jag har hög tolerans på andra cannabinoider, vilket säkert spelar in.
hur är det med detta? har läst många som har sagt i princip "nu har jag hög tolerans på cannabionid X, så jag hoppar över till Y och börjar om från början".
Men borde det inte vara ganska stor korstolerans? Det är ju ändå (antar jag) samma receptorer!
Citera
2013-09-14, 22:23
Medlem
Citat:
Min mix håller på torka nu, så snart kan jag rapportera

Edit: Har bara tagit en liten hit, men preliminärt känns den mer åt cb-hållet än de andra populära cannabinoiderna, det vill säga lugnare och inte lika påträngande rus.

Skulle säga att det är ett skönt, men inte speciellt potent rus.

Hur länge satt det i?
Citera
2013-09-14, 23:18
Medlem
Turkfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
hur är det med detta? har läst många som har sagt i princip "nu har jag hög tolerans på cannabionid X, så jag hoppar över till Y och börjar om från början".
Men borde det inte vara ganska stor korstolerans? Det är ju ändå (antar jag) samma receptorer!

Enligt mig, och jag har stor erfarenhet, så är det dels psykiskt och fysiskt.
Ja, det är korstolerans, men du känner ändå av nya cannabinoider.

Men sen är det psykiskt också, när man är van att vara stenad mesta delen av tiden så är det svårt att analysera ruset. Allt är ju så snartlikt varandra att det är svårt att känna skillnad, när man inte varit helt nykter emellan, vilket jag sällan är. Och med "helt nykter" anser jag åtminstånde några dagar efter dagligt bruk ett par veckor.

I vilket fall är det av denna anledning svårt att avgöra rustiden. Jag har eftereffekter tills imorgon liksom, men det skulle inte en helt ren person ha ifall den testade.

Men får känslan av att det sitter längre än t.ex. 5f-akb48 och 5f-pb22. Mindre intesivt rus dock, mer indicahållet, blev rätt trött. Mindre återdoseringsbehov också känns det som.

Jag tycker den var bättre än alternativen på marknaden, men vill ni ha mer detaljerad information får ni nog vänta på nån som inte är torskad på mix
Senast redigerad av Turkfan 2013-09-14 kl. 23:28.
Citera
2013-09-15, 03:14
Medlem
Citat:
Enligt mig, och jag har stor erfarenhet, så är det dels psykiskt och fysiskt.
Ja, det är korstolerans, men du känner ändå av nya cannabinoider.

Men sen är det psykiskt också, när man är van att vara stenad mesta delen av tiden så är det svårt att analysera ruset. Allt är ju så snartlikt varandra att det är svårt att känna skillnad, när man inte varit helt nykter emellan, vilket jag sällan är. Och med "helt nykter" anser jag åtminstånde några dagar efter dagligt bruk ett par veckor.

I vilket fall är det av denna anledning svårt att avgöra rustiden. Jag har eftereffekter tills imorgon liksom, men det skulle inte en helt ren person ha ifall den testade.

Men får känslan av att det sitter längre än t.ex. 5f-akb48 och 5f-pb22. Mindre intesivt rus dock, mer indicahållet, blev rätt trött. Mindre återdoseringsbehov också känns det som.

Jag tycker den var bättre än alternativen på marknaden, men vill ni ha mer detaljerad information får ni nog vänta på nån som inte är torskad på mix

själv väntar man på en beställning. Haft uppehåll sen onsdag eftersom man blev ju häktad av nån anledning fick sitta där tills igår, så nu när man äntligen är ute i de fria igen, beställt klart, bara invänta pullvret, så ska jag berätta rustiden osv
Citera
2013-09-16, 10:35
Medlem
buskrullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexakb
själv väntar man på en beställning. Haft uppehåll sen onsdag eftersom man blev ju häktad av nån anledning fick sitta där tills igår, så nu när man äntligen är ute i de fria igen, beställt klart, bara invänta pullvret, så ska jag berätta rustiden osv

Anhållen isf ;p segt
Citera
2013-09-17, 10:29
Medlem
buskrullarns avatar
Dog alla av denna eller? Kommer inga recensioner som alla så snyggt skrivigt
Citera
2013-09-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskrullarn
Dog alla av denna eller? Kommer inga recensioner som alla så snyggt skrivigt