Citat:
Ursprungligen postat av
khrysothemis
hur är det med detta? har läst många som har sagt i princip "nu har jag hög tolerans på cannabionid X, så jag hoppar över till Y och börjar om från början".
Men borde det inte vara ganska stor korstolerans? Det är ju ändå (antar jag) samma receptorer!
Enligt mig, och jag har stor erfarenhet, så är det dels psykiskt och fysiskt.
Ja, det är korstolerans, men du känner ändå av nya cannabinoider.
Men sen är det psykiskt också, när man är van att vara stenad mesta delen av tiden så är det svårt att analysera ruset. Allt är ju så snartlikt varandra att det är svårt att känna skillnad, när man inte varit helt nykter emellan, vilket jag sällan är. Och med "helt nykter" anser jag åtminstånde några dagar efter dagligt bruk ett par veckor.
I vilket fall är det av denna anledning svårt att avgöra rustiden. Jag har eftereffekter tills imorgon liksom, men det skulle inte en helt ren person ha ifall den testade.
Men får känslan av att det sitter längre än t.ex. 5f-akb48 och 5f-pb22. Mindre intesivt rus dock, mer indicahållet, blev rätt trött. Mindre återdoseringsbehov också känns det som.
Jag tycker den var bättre än alternativen på marknaden, men vill ni ha mer detaljerad information får ni nog vänta på nån som inte är torskad på mix