• 1
  • 2
2013-09-11, 23:47
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
du förlänger bara din AT, varför inte bara bita ihop det med lite lyrica / benzo? Loperamide är inte så svagt som man kan tro
Icke! Fel fel och inte minst, fel!
För mig, som är torsk på höga doser Kodein, så fungerar Loperamid utmärkt för att ta bort den värsta initiala abstinensen! När någon dag passerat, så kan jag klippa Loperamid totalt, utan att märka några speciella abstinenssymtom/utsättningssymtom alls! Så fungerar det för mig i alla fall!
Citera
2013-09-16, 15:21
Medlem
bitchslaaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhelvete
Som du säger är den väldigt låg oralt.
Jag har kört 6mg IV, och det gav tillochmed en rush, så nog är det värt att prova.
Håll dig till sansade doseringar bara.

Tog du Loperamid IV? hur gick du tillväga med lösningen?
Citera
2015-02-27, 18:06
Medlem
mumindalen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchslaap
Tog du Loperamid IV? hur gick du tillväga med lösningen?

Jag brukar filtrera lösningen 3 ggr bara för att vara på den säkra sidan.
- Sen är det bara tuta och köra

Ändrar: Kör som tidigare sagt ca 6-8 mg.
Ruset för mig liknar ett kodein liknande...
Senast redigerad av mumindalen101 2015-02-27 kl. 18:09.
Citera
2015-02-27, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mumindalen101
Jag brukar filtrera lösningen 3 ggr bara för att vara på den säkra sidan.
- Sen är det bara tuta och köra

Ändrar: Kör som tidigare sagt ca 6-8 mg.
Ruset för mig liknar ett kodein liknande...

Kan du verkligen känna på så lite, det är ju bara 4 tabletter. Bland mina kompisar som är opiatmissbrukare så brukar de flesta ta 2-3 paket för att ens bli friska. Oralt då.

Men den passar inte mig, får ont i buken...
Citera
2018-03-18, 22:28
Medlem
2 paket + 40mg omiprazol + 15mg iomovane kan säga det ger ett trevligt väldigt långt rus som fortsätter dagen efter, jag e helnöjd med tanke på vad man trodde... start dax att göra ett försök på 3-4 paket och se om det blir ännu bättre.. magen funkar okej så mängden där kvittar, 5e gången nu jag kör 32mg x3 och 64mg x 2. Inga direkta klagomål men är fundersam på de som äter 6-7 paket utan att känna något.. iallafall en spårfri och små mysig pilla som funkar precis lagom.
Citera
2018-03-22, 20:03
Medlem
Tar bort opiat suget bra oxå.
Citera
2024-06-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Tar bort opiat suget bra oxå.

Tar bort det mesta av min oxy AT . Bästa jävla medlet mot AT. Man klarar det med hjälp av två paket fördelat över typ 4 dagar. Är nu inne på 5:e dagen utan min Oxy och mår kanon förutom min värk då.
Rätt använd är den ett underbart medel mot AT,s.

Förstår inte de som knarkar på den men vi alla är olika.
Citera
2024-06-02, 10:48
Medlem
Fummys avatar
Om man har kraftigt med diarréer så är det med all fördel att ta oralt , rektalt lär ju va idiotiskt.
Citera
2024-06-03, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Om man har kraftigt med diarréer så är det med all fördel att ta oralt , rektalt lär ju va idiotiskt.

Vem fan tar Looperamid rektalt???? Den är ett jävla underverk mot Oxy AT helt klart. Jag är inne på min 6 eller sjunde dag...har tappat räkningen men det var bara de första dagarna jag tog Looperamid.
Bäst är att vänta på att gäspningarna och nysningarna börjar innan man sätter in Looperamid..
Nysningarna och gäspningarna kvarstår ju men den satans frossan febern och rännskitan uteblir.
Citera
2024-06-03, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Icke! Fel fel och inte minst, fel!
För mig, som är torsk på höga doser Kodein, så fungerar Loperamid utmärkt för att ta bort den värsta initiala abstinensen! När någon dag passerat, så kan jag klippa Loperamid totalt, utan att märka några speciella abstinenssymtom/utsättningssymtom alls! Så fungerar det för mig i alla fall!

Fungerar skitbra.Jag säter in Looperamid när gäspningarna och nysningarna börjar och sen äter jag dem i 3 dagar och då är det värsta över. Inte ens rännskitan får man efter det och slipper den förbannade AT:n.
Går normalt på en mycket hög dos av Oxy men gör som många andra uppehåll för att slippa ett missbruk.
Citera
2025-02-28, 16:46
Medlem
Kolla in det här poddavsnittet som handlar om loperamid, vad det egentligen är och hur det funkar.

The rise of lethal loperamide

https://open.spotify.com/episode/0FX...QlOjnQJmtkEkDw
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här