• 1
  • 2
2013-09-09, 16:42
Medlem
muipoaldos avatar
Är det någon här som vet biotillgängligheten på loperamid?
Jag har hört att oralt så ska den vara väldigt låg och funderar om det är bättre då att ta dom iv eller rektalt?

Mvh
Citera
2013-09-09, 16:44
Medlem
Vad har loperamid med opiater att göra? Är inte det ett medel mot Diarré?
Citera
2013-09-09, 16:50
Medlem
Samhelvetes avatar
Som du säger är den väldigt låg oralt.
Jag har kört 6mg IV, och det gav tillochmed en rush, så nog är det värt att prova.
Håll dig till sansade doseringar bara.
Citera
2013-09-09, 16:57
Medlem
muipoaldos avatar
Vad tror du om rektalt då? jag har nämligen bara en gammal slö rosa nål så det känns som inte värt besväret när man ändå inte kan bli skön på det, tar bara för att lindra abstinensen..
Citera
2013-09-09, 17:08
Medlem
Samhelvetes avatar
Rektalt funkar iaf mycket bättre än oralt, men jag kommer inte ihåg vad jag kom fram till för doseri g, kanske börja runt 8-10mg?
Kom ihåg att grape, svartpeppar och omeprazol boostar.
Jag brukade spola ner nån tesked svarpeppar med ett glas grapejuice nån kvart innan.
Citera
2013-09-09, 18:07
Medlem
muipoaldos avatar
Prövade att ta 24mg rektalt jag köpte sånna där som smälter på tungan så de va bara å lägga dom i pumpen å skaka, har knappt några fysiska besvär nu så det funkade väl ganska bra! snabb effekt också.
Citera
2013-09-09, 18:16
Medlem
Myvrals avatar
Orka ta dimor rektalt era nötter
Citera
2013-09-09, 18:25
Medlem
muipoaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Orka ta dimor rektalt era nötter
Känns som bättre att ta några piller iv elr rektalt än att dra i sig 5 paket oralt som jag behöver för att bli någorlunda frisk.
Citera
2013-09-09, 22:05
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Känns som bättre att ta några piller iv elr rektalt än att dra i sig 5 paket oralt som jag behöver för att bli någorlunda frisk.
Får jag fråga varför?
5 paket (80 tabletter) slinker ner ganska enkelt med ett stort glas vatten, med tanke på att de är så små. Känns, om man ändå inte kan göra sig av med den förstoppade effekten, att det är dumt att riskera att något eventuellt bindemedel eventuellt sabbar en ven eller tre!?
Citera
2013-09-10, 15:38
Medlem
muipoaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Får jag fråga varför?
5 paket (80 tabletter) slinker ner ganska enkelt med ett stort glas vatten, med tanke på att de är så små. Känns, om man ändå inte kan göra sig av med den förstoppade effekten, att det är dumt att riskera att något eventuellt bindemedel eventuellt sabbar en ven eller tre!?
borde väl inte bli farligare än att skjuta i sig vilka tabletter som hellst plus att det blir så jävla dyrt att köpa 5 paket om dagen.
Citera
2013-09-11, 01:23
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
borde väl inte bli farligare än att skjuta i sig vilka tabletter som hellst plus att det blir så jävla dyrt att köpa 5 paket om dagen.

du förlänger bara din AT, varför inte bara bita ihop det med lite lyrica / benzo? Loperamide är inte så svagt som man kan tro
Citera
2013-09-11, 14:21
Medlem
muipoaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
du förlänger bara din AT, varför inte bara bita ihop det med lite lyrica / benzo? Loperamide är inte så svagt som man kan tro
Jag har kommit på det också men jag kör bara så länge tills mina bensos har kommit. Jag blir riktigt sjuk på typ tredje dagen när jag lagt av me lopeeramid..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in