Flashback bygger pepparkakshus!
2013-09-09, 12:57
Medlem
Fenergans avatar
Sitter på en större mängd haldol 1mg, ska jag slänga skiten eller känna pengar på't?
Citera
2013-09-09, 13:00
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Det är neuroleptika, som inte är rusgivande. De enda jag kan tänka mig som skulle vara intresserade av detta är folk som misstänker personlig psykossjukdom, eller att någon i deras närhet har drabbats av psykos, men att de av någon orsak inte vill blanda in psykiatrin.

Din marknad är tyvärr nästan obefintlig, skulle jag säga.
Citera
2013-09-09, 13:04
Medlem
Fenergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeTh-LoEG
Det är neuroleptika, som inte är rusgivande. De enda jag kan tänka mig som skulle vara intresserade av detta är folk som misstänker personlig psykossjukdom, eller att någon i deras närhet har drabbats av psykos, men att de av någon orsak inte vill blanda in psykiatrin.

Din marknad är tyvärr nästan obefintlig, skulle jag säga.

Tack för svar, kan ju vara bra o ha hemma i och för sig, om man skulle bli psykotisk...
Citera
2013-09-09, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenergan
Tack för svar, kan ju vara bra o ha hemma i och för sig, om man skulle bli psykotisk...

tänk på att om du blir psykotisk så märker du antagligen inte det själv.

Tar du denna medicin blir du en grönsak som sitter i hörnet å drägglar, den är väldigt komptent.
Citera
2013-09-09, 20:17
Medlem
Mandic!s avatar
Nej det finns ingen marknad för detta. Den används väl knappt i vården längre dessutom?

Visst, är man psykotisk och mycket utåtagerande fungerar Haldol säkert väldigt bra. Har provat bara för att se effekten (jag är inte psykotisk). Minns inte om jag tog 0.5 mg eller 1 mg. Kunde för fan inte gå, hela kroppen låste sig. Jag kunde knappt prata, tungan låste sig haha. Fysiskt och psykiskt helt avstängd.

Kan dock säkert användas med positivt resultat vid sömnproblem eller för att avbryta en tripp/race på någon drog. Jag rekommenderar väldigt låga doser isåfall.
Citera
2013-09-09, 20:24
Medlem
Skog-mans avatar
Käkade inte Thomas Quick dem under förhören? Spara och sälj till honom nör han kommer ut
Citera
2013-09-10, 10:28
Medlem
knackaboegmackas avatar
Nja, det händer väl att man kan få Haldol, Nozinan, Risperdal när man handlar tjack om man vill komma ner. Men det brukar man få på köpet mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in