2013-09-15, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swag
vad hade dom för namn på qruiser ?

2girls men kontot är avstängt.
Citera
2013-09-15, 04:32
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
KexKrille - jag förklarade lagen - alla sexköp är så klart förkastliga och åthelvete
(förutom om någon dam skulle betala mig 1,000 kr per drag men det lär inte
ske i detta land med dagens sneda könsfördelning)

Varför är alla sexköp förkastliga och varför dömer du ut alla kvinnor som säljer sex, om de inte betalar för det?
Citera
2013-09-15, 04:44
Medlem
Lalajlajs avatar
Dagen innan mordet lurar de två tjejerna ut en annan man som rånas och misshandlas.

Detta tycker jag talar klart för att tjejerna mycket väl förstod att våld skulle kunna förekomma, med tanke på att det förekom vid rånet dagen innan.

De var likgiltiga inför våldet, som i det senare fallet ledde till mord, vilket räcker för att jag ska anse att dessa är skyldiga till medhjälp.

Sedan få vi se vad rätten säger, men deras inblandning i brottet är avgörande för att det slutade som det gjorde. De lurade ut mannen, de rånade mannen och därefter lät de killarna ta hand om problemet, allt enligt deras överenskommelse med killarna.
Senast redigerad av Lalajlaj 2013-09-15 kl. 04:48.
Citera
2013-09-15, 04:51
Medlem
Jag vet inte hur det gick till när BO mördades eller var de fick kontakt, jag känner däremot killen som blev rånad av dem dagen innan. Tjejerna påstod sig vara 18 år på qruiser där han fick kontakt med dem och de ville ha pengar för sex.

När han blev överfallen av killarna var båda tjejerna med och den 18åriga tjejen hotade honom till livet om han inte gav dem sitt bankkort och pinkod. Båda tjejerna var med när killarna fortsatte slå honom.
Tjejerna gick sen till bankomaten för att ta ut pengar samtidigt som killarna höll fast (och fortsatte slå) honom för att vara säkra på att han gett dem rätt kod.
Citera
2013-09-15, 05:04
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tofer
Jag vet inte hur det gick till när BO mördades eller var de fick kontakt, jag känner däremot killen som blev rånad av dem dagen innan. Tjejerna påstod sig vara 18 år på qruiser där han fick kontakt med dem och de ville ha pengar för sex.

När han blev överfallen av killarna var båda tjejerna med och den 18åriga tjejen hotade honom till livet om han inte gav dem sitt bankkort och pinkod. Båda tjejerna var med när killarna fortsatte slå honom.
Tjejerna gick sen till bankomaten för att ta ut pengar samtidigt som killarna höll fast (och fortsatte slå) honom för att vara säkra på att han gett dem rätt kod.

Tack för informationen, det stärker ytterligare min övertygelse om deras delaktighet.

De har alltså mordhotat offret dagen innan och samtidigt så var de hela tiden närvarande.

Det finns därmed ingenting som talar emot att scenariot dagen efter inte utspelade sig på samma sätt, flickorna verkade ha skött snacket med offren och de kan mycket väl ha hetsat sina vänner till mordet.
Citera
2013-09-15, 05:53
Medlem
Kropp i Solna- misstänkt mord

Vet man att det var samma killar som var med på det rånet som med din kompis, eller är han bara säker på tjejerna?

Som jag tidigare skrev så är det ingen av oss som försvarar GM. Skuldbördan måste dock domstolen ta ställning till. De som har utfört detta brott skall straffas hårt. Det är självklart!
Senast redigerad av frozen-heart 2013-09-15 kl. 06:06. Anledning: felstavning
Citera
2013-09-15, 07:03
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tofer

Förhoppningsvis finns då bägge tjejerna på bild från bankomaten. Ett bevis som är svårt
att svära sig fri emot. Förutsatt att det satt en kamera på just den bankomaten förstås.
Citera
2013-09-15, 07:07
Medlem
henki420s avatar
Qruiser är vad jag ser en mötesplats för homosexuella. En udda plats för att hitta hetro-hor-kunder på, kan man tycka.
Citera
2013-09-15, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Qruiser är vad jag ser en mötesplats för homosexuella. En udda plats för att hitta hetro-hor-kunder på, kan man tycka.

Det är tyvärr väldigt vanligt att tjejer bjuder ut sig/erbjuder tjänster där inne. Har "experimentella" bekanta som varit medlem där inne och det droppade dagligen ner mail om tjejer som vill ha cash för diverse grejer.
Citera
2013-09-15, 09:25
Medlem
"Varför är alla sexköp förkastliga och varför dömer du ut alla kvinnor som säljer sex, om de inte betalar för det?"

Lailailai o Tofer.

Därför att om sexköp är så jävla juste - ja då gifter man sig med en dam och betalar allt
och ger henne en extra peng varje gång hon särar på benen åt en - men så är det ju inte-
i vart fall inte i mina och mina vänners bo-ihop-förhållanden.

Varför skall man då KÖPA IN KUKEN i andra eller okända damer?

Och varför skall i så fall i jämställdhetens tid inte kvinnorna KÖPA IN KUKEN
In-Ut-I sig.

Nej - Ni horbockar och horeriförespråkare är könsförrädare och döda könsförrädare
är ingen förlust - precis som att döda knarkare är bra knarkare.

Och Tofer - varför måste din kompis köpefixa med plånboken - vill inga kvinnor ha
hans äckliga organ annars?

Bra att mördarkillarna åker in ordentligt - också bra om kvinnorna får viss frihet under
anstaltsvistelsen - de kan ju göra viss nytta som påstömingsobjekt - det finns tydligen
alldeles för få sådana - sett till alla horeri- och köpefixförespråkare - tjejerna kanske
fått nog av att leka horor och blir rimligt normala efter denna läxa.

Om de här två främmande fåglarna eller deras föräldrar inte fått komma in i landet
hade Tofers kompis inte blivit rånad och BO levt idag och kunnat köpesexa för sina
kommande inkomster.

Vem skall ta ansvaret för att dessa två främlingsGM fått vara i landet - BO och
Tofer-kompisen - GM-föräldrarna - några tjänstemän på Migrationsverket?
Någon asyladvokat - några ministrar som inte reserverat sig för EU-invandring'
från Skitfolksländer - uppenbarligen frågor som alltid sopas under mattan och
har hemliga svar.
Citera
2013-09-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Jag säger ingenting om dina åsikter när det gäller wellwellwell... MEN...

Var någonstans har du läst eller sett eller hört att dessa båda tjejer hållit på länge med
rånmord? Det dom också är misstänkta för hände väl dagen innan mordet. Finns säkert
några fall innan det, men då får du definiera "länge".

Du får också gärna precisera "grovt kriminella".

Och jo, jag HAR läst i alla fall det mesta av tråden, men att dessa tjejer (och männen
då också antar jag) skulle ha pysslat med någon form av rånmördande tidigare har jag
inte sett. Eller syftar du på att dom har pysslat med mindre grov brottslighet för att
sedan sluta i detta grova brott? I så fall är jag med dig.

Läs innantill!!! Om de rånmördat tidigare vet vi inte men vi vet att de pysslat med, vad jag och lagstiftaren anser vara grova brott tidigare...... Att sedan du drar gränsen för grov brottslighet vid mord får ju stå för dig!
Citera
2013-09-15, 11:52
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koskensnorva
Du är ju helt ute och cyklar jävla nöt. Tjejerna rörde inte BO och hade inga tankar om det heller, dom mår oerhört dåligt i dagsläget på grund utav vad som har hänt!
Jag hoppas att tjejerna mår riktigt ,riktigt dåligt, och att andra småvampar fattar det och börjar tänka lite. Till exempel att inte hänga med berikargrabbar som gillar knivar, spiff och pistoler.
Och ni killar som läser här: Beblanda er inte med brudar från behandlingshem, det är att be om elände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in