2005-06-28, 02:27
Medlem
kindzadzas avatar
har en liten flaska med "flytande benzo" fick det genom min mor som sitter på psyken. det är något kraftigt ner lugnande medel. räcker med några droppar så är man borta. lite holk till det så blir det dunder. undrar bara över vad detta medel verkligen heter. glömmde fråga mamma, tänker göra det på nästa besök. kanske någon annan som stött på något likadant ?
Citera
2005-06-28, 02:38
Medlem
Kreafts avatar
Jo ta reda på vad det är innan du använder det igen. Finns mycket psykofarmaka man inte skall använda i onödan. Som kan skada dig. Ganska bra med.

MVH
Citera
2005-06-28, 02:58
Medlem
Terumos avatar
Blir nog väldigt svårt att få reda på vad det är ...... säj bara inte att det är Theralen för det är inte bra, och förresten det är ingen benzo heller.
Den enda flytande benzon jag vet/har tagit är klysmor Stesolid, men dom står det ju på vad det är !
Citera
2005-06-28, 10:29
Medlem
Methedrines avatar
Kan det vara Iktorivil ? Ganska hög konc. på dom dropparna

Annars finns ju också midazolam som flytande, men det är inte vanligt. Heter Versed (licensprep. från USA)
Citera
2005-06-28, 13:39
Medlem
kindzadzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terumo
Theralen

där har vi namnet. kan inte så mycket om just benzo. men ska nog inte använda det så mkt mer. blir så satans trött av det..
Citera
2005-06-28, 17:21
Medlem
Unbalanceds avatar
Theralen.. dropparna med pipetten skall blandas med vätska .
Min polare tog ett gäng direkt på tungan, han sov nästan konstant i några dygn..
Det finns inget roligt med Theralen, fungerar bra för vissa att sova och lugna ner sig dock .
Citera
2005-06-28, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Methedrine
Kan det vara Iktorivil ? Ganska hög konc. på dom dropparna

Annars finns ju också midazolam som flytande, men det är inte vanligt. Heter Versed (licensprep. från USA)

Finns ju svensk Dormicum också.
Citera
2005-06-29, 01:22
Medlem
kindzadzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Min polare tog ett gäng direkt på tungan, han sov nästan konstant i några dygn..
Det finns inget roligt med Theralen, fungerar bra för vissa att sova och lugna ner sig dock .

finns ändå någon sanning i det du säger. blir super trött av skiten fan
Citera
2005-07-03, 23:13
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindzadza
finns ändå någon sanning i det du säger. blir super trött av skiten fan

Klart det är sanning, jag ljuger aldrig.
Theralen används mot orostillstånd följt utav alkoholmissbruk och narkomani
också, har precis intagit Theralen ..
Citera
2005-07-03, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
att man skulle sova några dygn av ett par droppar låter rätt otroligt... jag själv använder det som sömnhjälpmedel men man måste ta rätt bra mkt mer än ett par droppar för o sova flera dygn! , första gången jag tog det tog jag lite mer än 2ml (mer än 2 fulla pipetter) o då sov jag i ca 14h.. tar ca 1-1.5ml när jag behöver hjälp med sömnen , synd bara att det sitter i sålänge, man blir rätt dåsig dagen efter
Citera
2005-07-05, 22:39
Medlem
Om det smakade och luktade tandkräm var det garanterat Theralen...
(Men theralen är som sagt ingen benzo.)

Finns väl en hel del medicin som är flytande och som man blir trött av och som e lugnande. tex iktorivil, haldol, heminivrin...... osv.

Du kanske borde ta reda på vad det är innan du halsar i dig...
Citera
2005-07-05, 23:59
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groddan
att man skulle sova några dygn av ett par droppar låter rätt otroligt... jag själv använder det som sömnhjälpmedel men man måste ta rätt bra mkt mer än ett par droppar för o sova flera dygn! , första gången jag tog det tog jag lite mer än 2ml (mer än 2 fulla pipetter) o då sov jag i ca 14h.. tar ca 1-1.5ml när jag behöver hjälp med sömnen , synd bara att det sitter i sålänge, man blir rätt dåsig dagen efter

Den incidenten hände för bra många år sedan då både jag & min vapendragare
var ganska så unga, ingen utav oss hade särskillt stor tolerans för någon drog.

Och det var nog inte bara några droppar, någonstans under 1ml iaf så mkt
pipetten kan suga upp sprutade han direkt på tungan .
Tänk alla kärl under tunga tex. + knappt någon tolerans, han sov inte
konstant utan gick upp på toa, drack någon vätska och slocknade igen,
var väll vaken kanske 3-4timmar på 2-3 dygn..

Groddan; Upplever du något inre tryck i huvudet när du är
påverkad utav Theralen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in