den enda salvia-trippen som jag kommer ihg ordentligt var hemma hos mitt X p fest och vi sitter ute p balkongen och rker. jag tar en stor och djup hit och blser ut. tar en till och hller inne ruskigt lnge. jag hinner precis stlla bongen p bordet och blsa ut rken, sen var det kdags.
Jag sjunker ihop och sitter lutad ver det lilla runda bordet som stog p balkongen, som r det enda jag ser. Jag fr fr mig att bordet r balkongen vi sitter p och brjar hlla fast mig allt vad jag kan i bordskanten fr att inte ramla av. runt balkongen var det bara svart ingenting som jag var ganska vertygad om att det var farligt.
under tiden jag satt och hll i mig och stirrade ner i bordet s frskte jag morra nnting i stil med: "Vad fan syslar den med ?" och "Varfr d fr ?" men som bekant s r talfrmgan oftast inte den bsta under en salvia tripp.
efter en stund kvicknade jag till och brjade inse att jag hll fast mig i bordet och satt i skerhet p den riktiga balkongen s det var ingen fara, men jag var tvungen att kolla ned fr balkongkanten fr att vara sker.
sedan lunkade jag in i lgenheten och satte mig och klurade en stund, sen var jag klar igen.