Eftersom min dator behövde en ominstallation så stoppade jag in skivan och installerade om det. Allt funkade bra tills jag startade den då jag inte hade några drivrutiner installerade till nätverkskortet. Sedan fanns heller inte mitt NVIDIA kvar på datorn så jag måste köra på max 1280x720 eller nått när jag egentligen kan köra på 1920x1080. Jag har ett Geforce GTX 560. Jag vet inte vad jag ska börja med, och hur jag ska hitta drivrutinerna till nätverkskortet och allt det där andra som avinstallerades. Jag måste ju ha internet för att kolla upp sådant och ladda ner grejer. Kan tillägga att jag måste köra med nätverkskabel.
Drivrutiner som inte funkar:
Okänd enhet (ethernet, nätverkskortet skulle jag tippa på eftersom det stod det igår men inte idag av någon anledning)
PCI-Styrenhet för enkel kommunikation
SM-busstyrenhet
USB-styrenhet (universal serial bus)
USB-styrenhet (universal serial bus)
Hur ska jag hitta drivrutinerna? Jag har en taurus från inet om det spelar någon roll. Jag har inga -systemåterställnings-punkter och jag har testat att installera om Windows 2 gånger. Det funkar inte.
Om jag bara visste vilka drivrutiner jag använde innan jag installerade om så skulle det blivit mycket enklare.
Vad ska jag göra?
EDIT: Jag tror jag hittade drivrutinen till själva nätverkskortet men det funkar fortfarande inte.
Jag sökte också efter drivrutiner automatiskt på datorn men den hittar inga.