Eftersom min dator behvde en ominstallation s stoppade jag in skivan och installerade om det. Allt funkade bra tills jag startade den d jag inte hade ngra drivrutiner installerade till ntverkskortet. Sedan fanns heller inte mitt NVIDIA kvar p datorn s jag mste kra p max 1280x720 eller ntt nr jag egentligen kan kra p 1920x1080. Jag har ett Geforce GTX 560. Jag vet inte vad jag ska brja med, och hur jag ska hitta drivrutinerna till ntverkskortet och allt det dr andra som avinstallerades. Jag mste ju ha internet fr att kolla upp sdant och ladda ner grejer. Kan tillgga att jag mste kra med ntverkskabel.
Drivrutiner som inte funkar:
Oknd enhet (ethernet, ntverkskortet skulle jag tippa p eftersom det stod det igr men inte idag av ngon anledning)
PCI-Styrenhet fr enkel kommunikation
SM-busstyrenhet
USB-styrenhet (universal serial bus)
USB-styrenhet (universal serial bus)
Hur ska jag hitta drivrutinerna? Jag har en taurus frn inet om det spelar ngon roll. Jag har inga -systemterstllnings-punkter och jag har testat att installera om Windows 2 gnger. Det funkar inte.
Om jag bara visste vilka drivrutiner jag anvnde innan jag installerade om s skulle det blivit mycket enklare.
Vad ska jag gra?
EDIT: Jag tror jag hittade drivrutinen till sjlva ntverkskortet men det funkar fortfarande inte.
Jag skte ocks efter drivrutiner automatiskt p datorn men den hittar inga.