Citat:
Ursprungligen postat av
the-special-one
fråga vad det finns för bevis på att det var du ?
Han hade ett vittne sa han.
Jag gick tillbaka till min bil och såg inget nytt märke på fronten på min bil. Endast ett gammalt på regplåten som suttit där sen jag fick bilen. Jag ringde då tillbaka till honom vilket jag lovat och berättade att jag hade pratat med mitt försäkringsbolag. Jag sa att om han fortfarande tror att det var jag som gjorde det får han kontakta sitt försäkringsbolag som i sin tur kontaktar mitt försäkringsbolag. Han blev inte jätteglad över detta och började kalla mig lögnare och andra mindre trevliga ord med en hotfull ton. Vidare berättade han att han skulle se om det gick att åtgärda skadan på något lätt sätt annars skulle jag få "stå till svars för det här". Dessutom varnade han mig från att parkera på hans gata igen. Vi får se om det innebär att han kommer att skada min bil på något sätt.
Något om var lite märkligt var att han, när jag pratade med honom den andra gången, sa att han själv hade sett detta. Inte att det var ett vittne.
Det finns större problem i världen men det är ändå tråkigt att bli anklagad för något man inte gjort. Samtidigt förstår jag hans frustration för det är inte roligt när andra människor kör in i ens bil.