Hej! Jag har fullt csn med 100% i studietakt (30 hp på 20 veckor enligt mitt program) under vårterminen, var dock tvungen att byta ut en 7.5 poängs kurs nu i sista läsperioden pga spärr. Jag valde då att omregistrera mig på två 7.5 poängs kurser jag har släpandes sen förra läsåret, jag har 7 hp kvar att klara i dessa två kurser sammanlagt.
Jag har glömt bort att meddela csn att jag bytte min ordinarie 7.5 poängs kurs i sista läsperioden mot de två st omregistrerade 7.5 poängs kurserna.
Någon som vet vad som händer eller har erfarenhet av detta??