Finns det någon här som har eftergymnasial utbildning som vill dela med sig av sina erfarenheter kring studietiden? Hur ni skötte ekonomin osv, t.ex. deltidsjobb och studera på halvtid, eller om ni studerade heltid och fick betala av lånet senare, hur länge betalade ni, vilken summa och så vidare. För jag kommer antagligen studera på högskola och helst skulle jag inte vilja ta studielån