Hej
Jag har en polare som är osäker på csn. Grejen är att 30 hp står som oavslutade kurser fast lärarna har sagt att han är godkänd bara det att de inte har skrivit in det av någon anledning

. Om de sätter g på honom nu i höst kommer han fortfarande få CSN, men lite senare?.
Enligt CSN så måste man ju läsa upp de poängen man saknar för att få sitt studiemedel men han har ju läst kurserna och blivit godkänd i 3 av de iaf men inte fått det inskrivet, alltså lärarnas fel.
Om han inte skulle få beviljat nu kan han överklaga och göra en ny anmälan när betygen kommit in i databasen??