Citat:
Ursprungligen postat av
FilMedKattsand
Både jag och min vän som jag befinner mig hos just nu hörde också smällar, men vi antog att det var fyrverkerier eller liknande, det lät som det, fast det är svårt att säga, jag vet faktiskt inte riktigt hur avlossade skott låter.
Du tänker som mig, hör ofta smällar hit å dit och tror alltid att det måste vara fyrverkerier men det är inte nyår varje dag. Hörde för ca 30 min sen 2 skott och nu är helikoptern här och cirkulerar. Dags å sätta stopp för det här tramset. Ut å plugga/jobba med er snorungar, va fan har ni tänkt göra sen när ni är 40-50 år? Är sj från Bosnien och avskyr det här broshan, skjut först och tänk sen. Finns inget att tjafsa om i Sverige, ett fritt land där ingen har rätt till varken teritorium elr att hota och skjuta andra. Är det inte därför vi är här för att slippa den skiten och försöka bidra samhället med nånting positivt? Skäms alla föräldrar som släpper ut sina ungar lösa hur som helst, ta tag i dem istället att skaffa sig utbildning så ni har något att vara stolta över. Istället dör barn och nu ska alla hata "skitlandet" Sverige. Allting är föräldrarnas fel, som föräldrer har man all makt att påverka sina barn men här i Biskop verkar alla blunda istället och dricka kaffe dagarna långa mef sina grannar och skit. Stick hem till kriget om ni vill kriga, låt oss som jobbar och kämpar att uppnå våra drömmar. Med allt ni hittar på så hängs vi blattar över samma kant och ni pajar för oss ärliga och hårt jobbande människor. Ni pissar bokstavligt på det vi kämpar för!!!! Är så jäkla less på den här skiten nu...