Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-18, 07:48
  #253
Medlem
Jessica A e djävligt snygg
Men hon e åt skogen för gammal för att skaffa barn.
När man e över 40 har tåget gått
Citera
2018-02-18, 07:55
  #254
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Jessica A e djävligt snygg
Men hon e åt skogen för gammal för att skaffa barn.
När man e över 40 har tåget gått
Det är inte alls säkert att det har gjort. Det är många kvinnor som skaffar barn efter 40.
Citera
2018-02-18, 07:57
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är inte alls säkert att det har gjort. Det är många kvinnor som skaffar barn efter 40.

Det är det
Men jag tycker man e för gammal när man e närmare 40 och över
Man som kvinna
Citera
2018-02-18, 08:06
  #256
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Det är det
Men jag tycker man e för gammal när man e närmare 40 och över
Man som kvinna
Det är väl upp till var och en att avgöra? Kvinnor ( och män ) lever längre nu och håller sig unga längre.
Citera
2018-02-18, 11:38
  #257
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och va ända in i helvete har detta med Jessica att göra?
Gå in i en medicinalråd och avhandla era fantastiska egenskaper i ämnet.on T Jessica är sex IG, sjunger bra och har carissma samt ät väldigt trevlig. Hon älskar barn och jag önskar henne all lycka om hon hittat en " hankatt" som hon trivs ned och som är henne trogen
Det var någon som skrev att hon var för gammal för att skaffa barn därav reaktionerna.
Citera
2018-02-19, 17:22
  #258
Avstängd
kubwezeras avatar
Hon är 44 år idag. Innan ungen ploppar ut är hon definitivt 45 år eller kanske 46. Ja, hon är definitivt för gammal för att skaffa barn. Jag tänker inte bara på eventuella komplikationer för barnet, utan även att barnet får en gammal morsa. När barnet är 10 år är hon redan näst intill 60 bast.

Nej, Jessica du har gjort ditt på den fronten.
Citera
2018-02-20, 20:37
  #259
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Hon är 44 år idag. Innan ungen ploppar ut är hon definitivt 45 år eller kanske 46. Ja, hon är definitivt för gammal för att skaffa barn. Jag tänker inte bara på eventuella komplikationer för barnet, utan även att barnet får en gammal morsa. När barnet är 10 år är hon redan näst intill 60 bast.

Nej, Jessica du har gjort ditt på den fronten.
Det finns nog ingen lämpligare person att avgöra det än Jessica själv. Jag önskar henne lycka till! ⚘
__________________
Senast redigerad av enfindam 2018-02-20 kl. 20:45.
Citera
2018-02-21, 02:55
  #260
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det finns nog ingen lämpligare person att avgöra det än Jessica själv. Jag önskar henne lycka till! ⚘

Låt oss hålla detta i minnet.

"Sedan tidigare har Jessica Andersson sonen Liam, i dag 13. Att hinna skaffa fler barn känns inte aktuellt.

– Jag vet inte, jag är kluven, tänk om jag skulle skaffa barn nu, då skulle jag vara ganska så gammal när det barnet blir tonåring och då ska man orka med allt som kommer då, springa på stan och jaga, hämta och skjutsa, säger hon och konstaterar:

– Jag är ju också äldre, man orkar ju kanske inte lika mycket i dag som när man var 25"


https://www.expressen.se/noje/jessic...-efter-sex-ar/

Artikeln är två är gammal och hon har inte blivit yngre sen dess. Kanske är det den nya mannen som vill och då dras hon med?
Citera
2018-02-21, 07:55
  #261
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Låt oss hålla detta i minnet.

"Sedan tidigare har Jessica Andersson sonen Liam, i dag 13. Att hinna skaffa fler barn känns inte aktuellt.

– Jag vet inte, jag är kluven, tänk om jag skulle skaffa barn nu, då skulle jag vara ganska så gammal när det barnet blir tonåring och då ska man orka med allt som kommer då, springa på stan och jaga, hämta och skjutsa, säger hon och konstaterar:

– Jag är ju också äldre, man orkar ju kanske inte lika mycket i dag som när man var 25"


https://www.expressen.se/noje/jessic...-efter-sex-ar/

Artikeln är två är gammal och hon har inte blivit yngre sen dess. Kanske är det den nya mannen som vill och då dras hon med?
I senaste numret av "Allas" står det att läsa: "Jag ringer Johan när jag är fertil". Hon har tydligen ändrat uppfattning sedan dess.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2018-02-21 kl. 07:58.
Citera
2018-02-21, 11:35
  #262
Avstängd
kubwezeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
I senaste numret av "Allas" står det att läsa: "Jag ringer Johan när jag är fertil". Hon har tydligen ändrat uppfattning sedan dess.

Jag läste det också. Hon verkar desperat efter att trycka ut en unge innan det är försent. Stackars barn!
Citera
2018-02-21, 12:25
  #263
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
I senaste numret av "Allas" står det att läsa: "Jag ringer Johan när jag är fertil". Hon har tydligen ändrat uppfattning sedan dess.

Hon har också blivit äldre sen dess och om hon får ett till barn så kommer hon nu att vara ännu äldre när barnet väl kommer i tonåren och frågan om det är så kul att springa på stan nästan 60 år gammal och leta efter en tonåring? Det är den krassa verkligheten.

Jag tror att hon känner en viss press från den nya killen och det är dessutom mycket vanligt att folk säger att dom vill ha ett kärleksbarn i början av kärleksruset men när vardagen väl kommer är inte tanken lika upphetsande längre tyvärr.

Men visst önskar vi henne lycka till oavsett, hon är riktigt snygg och förefaller vara en trevlig tjej.
Citera
2018-02-21, 13:01
  #264
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon har också blivit äldre sen dess och om hon får ett till barn så kommer hon nu att vara ännu äldre när barnet väl kommer i tonåren och frågan om det är så kul att springa på stan nästan 60 år gammal och leta efter en tonåring? Det är den krassa verkligheten.

Jag tror att hon känner en viss press från den nya killen och det är dessutom mycket vanligt att folk säger att dom vill ha ett kärleksbarn i början av kärleksruset men när vardagen väl kommer är inte tanken lika upphetsande längre tyvärr.

Men visst önskar vi henne lycka till oavsett, hon är riktigt snygg och förefaller vara en trevlig tjej.
Kvalificerat skitsnack.
60 åringar i dag, är 40 åringar för bara 25 år sedan.
Hon kan se fram mot en lycklig tilldragelse och med en kul tid tillsammans med sitt barn
Och jag unnar henne all lycka i livet, hon är en underbar kvinna, och ingen ska missunna henne deras önskan om barn.
Ett svenskt barn dessutom som det inte dräller av precis i dessa invandrartjejer, barn som vi skattebetalare får ta hand om ekonomiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback