2005-06-27, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cayenne
Bilder har jag full förståelse för att hormonstinna småpojkar vill titta på, det jag reagerade på var benen "som hon säkert särat en del på under sina dagar".
Hon har ju grymt fina ben
Citera
2005-06-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Hon har ju grymt fina ben

Det har hon. Nästan i paritet med mina.
Nu ska jag sluta OT:a.
Citera
2005-06-27, 21:20
Medlem
Är väl inget bra skvaller direkt men vad jag försått fick hon barn när bara var 14 så hon startade tidigt, inte så ovanligt kanske när man är uppvuxen på landsbygden och omgiven av en massa raggare....
Citera
2005-06-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Är väl inget bra skvaller direkt men vad jag försått fick hon barn när bara var 14 så hon startade tidigt, inte så ovanligt kanske när man är uppvuxen på landsbygden och omgiven av en massa raggare....

Öhhh.nä? Hon fick ju (sitt enda?) barn när hon var med i Fame Factory?
Citera
2005-06-27, 21:40
Medlem
Enders avatar
Hur historielösa är ni?!

När Fame skulle uppträda i Schlagerfestivalen (eller en deltävling inför denna) för något år sedan blev det stor uppståndelse efter att någon hört stön från deras gemensamma loge. Dock gick de två ut i SVT och förklarade att stönen kom från deras gemensamma uppsjungning och inget annat. De visade till och med hur det lät.

Själv säger jag bara... EFTERKONSTRUKTION!
Citera
2005-06-27, 22:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterpiece

det var vad jag trodde också? hur hänger detta ihop? och vem var farsan om hon nu fick barn när hon var 14? det är ju inte speciellt vanligt med en typ 15-årig farsa som tar ansvar om man säger så...
Citera
2005-06-27, 23:49
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cayenne
Bilder har jag full förståelse för att hormonstinna småpojkar vill titta på, det jag reagerade på var benen "som hon säkert särat en del på under sina dagar".

ja just det ja, d va ju d du regerade på....

Men eftersom du hade full förståelse för bilderna så utgår vi ifrån att du då oxå har full förståelse för att vi på dom eventuella bilder som kan tänkas finnas(d e ju inte ovanligt att det finns sådana fotos på tjejer) vi gärna ser att hon inte har en stor skidoverall på sig o kniper ihop benen så gott hon kan.

Hur du tolkar saker o ting, säger en del om vilka vägar dina tankar vandrar.

Hon är ju inte direkt känd för att på scen arbeta med ihopknipna ben, kolla hennes framträdande så ser du, exempelvis.
Citera
2005-06-28, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterpiece

Hmm, läste i en faktaruta i nån av aftonblaskorna förra året att hon hade en 16-årig son, men jag kanske har blandat ihop det med nån annan tjej som vanligt.
Citera
2005-06-28, 09:20
Medlem
Tesans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Hmm, läste i en faktaruta i nån av aftonblaskorna förra året att hon hade en 16-årig son, men jag kanske har blandat ihop det med nån annan tjej som vanligt.

Jessica har bara 1 son, som heter Liam och är väl 2-3 år.
Hennes sambo har däremot en son från ett tidigare förhållande, han kan mycket väl vara 16.
Citera
2005-06-28, 10:55
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Jessica har bara 1 son, som heter Liam och är väl 2-3 år.
Hennes sambo har däremot en son från ett tidigare förhållande, han kan mycket väl vara 16.

Liam.
Det ante mig. Vad driver människor att döpa sina barn till Liam, Kevin, Melissa osv? Det måste vara något mer än bara dålig smak?
Citera
2005-06-28, 10:59
Medlem
Namnval?

Är det inte hög raggarbrudsfaktor att döpa sin son till Liam?? Eller? Snälla flickor döper sina gossar till Nils, Erik eller Gustav.

Har läst i nån blaska att hennes förlossning var mycket besvärlig att livmodern sprack och moderns liv balanserade på skör tråd. "Livmodern sprack" låter som om journalisten hade ett tidigare yrkesliv inom chakuteribranschen. Livmodern är ju en kvinnlig kroppsdel som ska tåla att från normalstorlek som ett päron, kunna rymma klumpedunsar på fem kilo + efterbörd. Alltså ett rätt så elastiskt organ. Jag ifrågasätter härmed inte att barnsbörden var bekymmersam - bara det vulgära (oinitierade?) ordvalet.
Citera
2005-06-28, 22:57
Medlem
Inget skvaller men det här rätar väl ut lite frågetecken ifrån tidigare (som någon annan dock redan rätat ut ganska mycket tidigare, men ändå...): http://sv.wikipedia.org/wiki/Jessica_Andersson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in