2013-09-03, 20:05
Medlem
Fick erbjudande från ATG att prenumerera på Vi Tippa.
Har bara läst den vid enstaka tillfällen för nåt år sedan.
Vad tycker ni här inne? Är den värd 25:- veckan?
Citera
2013-09-03, 20:37
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Finns bra sidor/bloggar där det mesta från tidningarna, tips, tränarintervjuer, travguidens material etc publiceras.
Citera
2013-09-03, 21:24
Medlem
Jo så är det ju naturligtvis....
Men det kan ju vara en trevligt med en pappersupplaga kan jag tycka.
Jag får ta och sova på saken
Citera
2013-09-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckan
Fick erbjudande från ATG att prenumerera på Vi Tippa.
Har bara läst den vid enstaka tillfällen för nåt år sedan.
Vad tycker ni här inne? Är den värd 25:- veckan?

Har aldrig läst tidningen men jag antar att man inte vinner miljonerna för att man prenumererar på en tidning.
Citera
2013-09-03, 23:50
Medlem
Jag har i olika perioder prenumererat på Vi Tippa och jag har alltid vart nöjd. Väldigt bra innehåll och mycket nyttig information.

Nu kan man ju dock hitta allt detta på nätet gratis också, så när deras prishöjning kom för ett tag sedan så slutade jag prenumerera men köper lösnummer i butiken då och då.
Citera
2013-09-04, 20:03
Medlem
Köpte ett ex idag å bläddra igen lite snabbt.
Tycker det var en rätt trevlig tidning så vart å beställa ett helår.
Så nu kommer jag antagligen vinna miljoner eftersom jag prenumererar på en tidning!
Citera
2013-09-06, 12:33
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Jag har i olika perioder prenumererat på Vi Tippa och jag har alltid vart nöjd. Väldigt bra innehåll och mycket nyttig information.

Nu kan man ju dock hitta allt detta på nätet gratis också, så när deras prishöjning kom för ett tag sedan så slutade jag prenumerera men köper lösnummer i butiken då och då.

På vilket sätt har den varit nyttig? Hur mycket plus ligger dom på när det gäller V75?
Citera
2013-09-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
På vilket sätt har den varit nyttig? Hur mycket plus ligger dom på när det gäller V75?

Nu är det ju inte spelförslagen som är det mest nyttiga utan snarare loppanalyser/intervjuer.

Ej utskrivna system som oftast är komponerade utan att ta ut svängarna minsta lilla går ALDRIG plus i längden. Det är inte för inte som det är så få "expert"-tips som redovisar det löpande netto-resultatet för sina spelförslag.
Citera
2013-09-06, 19:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Nu är det ju inte spelförslagen som är det mest nyttiga utan snarare loppanalyser/intervjuer.

Ej utskrivna system som oftast är komponerade utan att ta ut svängarna minsta lilla går ALDRIG plus i längden. Det är inte för inte som det är så få "expert"-tips som redovisar det löpande netto-resultatet för sina spelförslag.

?

I min värld skall loppanalyser/intervjuer bidra till att producera spelförslag som genererar vinst. Har du en annan agenda när det gäller trav så lyssnar vi intresserat.
Citera
2013-09-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
?

I min värld skall loppanalyser/intervjuer bidra till att producera spelförslag som genererar vinst. Har du en annan agenda när det gäller trav så lyssnar vi intresserat.

Jag har inte det. Men tipstidningarna har ett behov av att inte spricka på favoriter. Det ser helt enkelt inte bra ut. Dessutom är det fullt möjligt att vara duktig på att analysera travlopp men samtidigt vara oduglig på att konstruera systemförslag som har en vettig chans att gå plus i längden.

Och sist men inte minst så ges de flesta tipstidningarna ut alldeles för långt före tävlingsdagen för att det ska gå att veta hur insatsfördelningen kommer att se ut. Spelförslagen kan då ofta vara usla ur spelvärdessynvinkel samtidigt som loppanalyserna ( t ex troliga spetshästar osv ) ändå kan vara relevanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in