2013-09-02, 15:17
Medlem
Ratads avatar
Grattis Edda - nu är du kändis på riktigt! Du har en skvallertråd på Flashback - jag tyckte du var riktigt söt i TV. Nu ska jag låta de perversa FB-skribenterna berätta allt de vet. Är du dryg mot andra skådespelare? Vad brukar du för narkotikum och tar du den i tvåan?

Edda gör huvudrollen i "Monica Z" som går upp i dagarna. Hon var tidigare mest känd som musiker.

Edda i "Sommarkväll".

Ös på med vad ni vet.
Citera
2013-09-02, 18:51
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Grattis Edda - nu är du kändis på riktigt! Du har en skvallertråd på Flashback - jag tyckte du var riktigt söt i TV. Nu ska jag låta de perversa FB-skribenterna berätta allt de vet. Är du dryg mot andra skådespelare? Vad brukar du för narkotikum och tar du den i tvåan?

Edda gör huvudrollen i "Monica Z" som går upp i dagarna. Hon var tidigare mest känd som musiker.

Edda i "Sommarkväll".

Ös på med vad ni vet.

En av få tjejer som jag tyckte var riktigt naturligt söt när jag var yngre på gymnasiet. Minns ett tillfälle då hon satt på tåget från Malmö och sov en tidig morgon (hon hade säkert varit ute och festat). Ville bara väcka henne och fråga om hennes namn men insåg att det vore kanske lite väl på och creepy. Men jo hon ser fortfarande bra ut http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nason_2013.jpg

Jag är glad att det går bra för henne!
Citera
2013-09-28, 16:46
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Hon har en öppen facebook och där ser man att hon har ett förhållande med någon Carl Bagge, född 1980, tydligen en ganska renommerad pianist som bl a samarbetat med Anders Kleerup. Trodde hon var tillsammans med artisten Emil Jensen som hon gjort många framträdande med bl a på Södra teatern? Emil kanske inte gillade att Edda plötsligt blev den större stjärnan och tog uppmärksamhet från honom.
Citera
2014-07-25, 10:39
Medlem
Ratads avatar
Hon intervjuas och svarar på lyssnarfrågor i P3. Hon verkar mer avslappnad än jag hört henne tidigare.

Eftersom jag är för blyg (och har en aning av det vi så fint kallar social kompetens) vågar jag inte skicka in ett SMS med frågan "vad har du på dig"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in