2013-09-02, 11:23
Medlem
mephedrons avatar
Hejsan, jag sitter på ett tåg någonstans i Sverige. Det är ganska så fullsatt.
I min packning har jag (bland massa annat som kläder etc såklart) sju kartor (10x150 mg i varje) tramadol samt en karta (14x300mg) lyrica och lite gräs.
Mittemot mig sitter två fjortisbrudar. Har givetvis tjuvlyssnat på deras samtal och de har pratat mycket om "avgiftningen" - något de uppenbarligen nyligen blivit utskrivna ifrån.
De har sett mig rota i min väska så mest troligt har de sett trammet och lyrican.
Är lite kissnödig men vågar inte lämna alla mina stora klumpiga väskor (som är för stora att ta in) på toaletten.
Eller är jag bara fördomsfull som antar att de kommer stjäla allt?
Just eftersom det är jobbiga fjortisar så unnar jag dem inte det, hade det varit några sköna grabbar i 20+ årsåldern istället hade jag fan bjudit dem på en karta.
Men mina fördomar säger mig att dessa piercade småflickor (garanterat inte äldre än 18!) med leopardmönstrade leggings aldrig ens haft en riktig CT-AT, inte fan ser dom ut som några sprutnarkomaner iaf.

Nu till min fråga: hade ni vågat lämna väskor med knark i utan uppsikt med dessa i samma kupé?
Notera att vi ej är ensamma i kupén, den är fullsatt.
Senast redigerad av mephedron 2013-09-02 kl. 11:28.
Citera
2013-09-02, 11:28
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hejsan, jag sitter på ett tåg någonstans i Sverige. Det är ganska så fullsatt.
I min packning har jag (bland massa annat som kläder etc såklart) sju kartor (10x150 mg i varje) tramadol samt en karta (14x300mg) lyrica och lite gräs.
Mittemot mig sitter två fjortisbrudar. Har givetvis tjuvlyssnat på deras samtal och de har pratat mycket om "avgiftningen" - något de uppenbarligen nyligen blivit utskrivna ifrån.
De har sett mig rota i min väska så mest troligt har de sett trammet och lyrican.
Är lite kissnödig men vågar inte lämna alla mina stora klumpiga väskor (som är för stora att ta in) på toaletten.
Eller är jag bara fördomsfull som antar att de kommer stjäla allt?
Just eftersom det är jobbiga fjortisar så unnar jag dem inte det, hade det varit några sköna grabbar i 20+ årsåldern istället hade jag fan bjudit dem på en karta.
Men mina fördomar säger mig att dessa piercade småflickor (garanterat inte äldre än 18!) med leopardmönstrade leggings aldrig ens haft en riktig CT-AT, inte fan ser dom ut som några sprutnarkomaner iaf.

Nu till min fråga: hade ni vågat lämna väskor med knark i utan uppsikt med dessa i samma kupé?
Notera att vi ej är ensamma i kupén, den är fullsatt.

Tvivlar på att om det är som du säger, att det är fjortisar och att kupén är fullsatt att dom skulle våga rota igenom din väska i jakt på godsakerna, och även om dom hade gjort det så hade du mest troligt haft flera vittnen och ni sitter på ett tåg så att få fast flickorna är nog inte en uppgift som Sherlock Holmes hade gått bet på.

Varför tar du inte med dig kartorna om du är så orolig?
Citera
2013-09-02, 11:31
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Tvivlar på att om det är som du säger, att det är fjortisar och att kupén är fullsatt att dom skulle våga rota igenom din väska i jakt på godsakerna, och även om dom hade gjort det så hade du mest troligt haft flera vittnen och ni sitter på ett tåg så att få fast flickorna är nog inte en uppgift som Sherlock Holmes hade gått bet på.

Varför tar du inte med dig kartorna om du är så orolig?
För det ser konstigt ut att gå in på toaletten med en hel bunt kartor i näven?
Våra väskor ligger liksom väldigt nära eftersom vi sitter mittemot varandra, så de andra i kupén hade nog lätt kunnat tro att de rotade i sin egna väska.
Men jag får leta upp en påse tror jag och flytta över dom i sen ta med påsen in.
Var bara nyfiken på hur andra hade tänkt/gjort
Citera
2013-09-02, 11:36
Medlem
Fenergans avatar
Tar inte många minuter att gå på toa. Lägg skiten längst ner i väskan bara.
Citera
2013-09-02, 12:30
Medlem
Pirellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
För det ser konstigt ut att gå in på toaletten med en hel bunt kartor i näven?
Våra väskor ligger liksom väldigt nära eftersom vi sitter mittemot varandra, så de andra i kupén hade nog lätt kunnat tro att de rotade i sin egna väska.
Men jag får leta upp en påse tror jag och flytta över dom i sen ta med påsen in.
Var bara nyfiken på hur andra hade tänkt/gjort

Haha, bitch pls. Det hade ju bara sett festligt ut om du skramlade iväg till toan med ett gäng kartor. Omnomnom:a hela vägen in vettja o gnägga som nån jävla psykopat. Eller du, du kan väl hålla ett tal innan du går på dass? Skippa den tråkiga påsen och berätta för alla vilka som är dina kungliga väskor o välj sedan ut nån kärring i hytten och krön henne till din vakthund.
Citera
2013-09-02, 12:40
Medlem
mephedrons avatar
Haha det är lugnt, har blivit polare med dem nu istället!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in