Citat:
Ursprungligen postat av
Adobe
Jag och flickvnnen ser en hel del p film, och hon ser sjlv en hel del p serier.
Nr vi ibland ska brja se ngon film s vill hon ju sjlvklart ha klar vart hon r i serien och darfr anvnder vi t.ex windows media player till att se film med d hon anvnder VLC till serierna oftast.
Det jag undrar r om det inte m finnas ngon funktion i VLC media player s att om jag ppnar en ny fil som ppnas med VLC media player (en film eller s), s ska den frgende filmen som redan r i VLC, sparas? s att man ltt kan skifta tillbaka och komma in p samma stlle dr man var i den frgende filmen, och p s stt slippa anvnda 2 olika media spelare.
Ngon som har en aning om detta fungerar?
Allts, att man ska kunna spela upp 2 filmer (som i ngon typ av spellista som man snabbt kan skapa p ngot simpelt stt, helst att man bara behver ppna filerna eller dra in den i VLC p ngot vis) och sedan ven kunna skifta mellan dessa i spellistan men att sjlva tiden dr man r i filmen r sparad.
Har du Windows? Jag minns nr jag hade Windows sju och ville "zappa" mellan filmer och serier p vlc. Jag hgerklickade p ikonen och upp kom det senaste jag tittat p och valde ngot spontant - en ny ruta kom upp och la bara till det jag ville se. Funkade bara med tv rutor dock.