Hade jag varit rökare hade jag velat ha en sånt!
Måste vara billigare i längden att laddar upp tändare med USB ström än fylla på gas? Dessutom miljövänligare och vindtålig för det finns ingen låga!
En finsk COLT tändare är den bästa jag någonsin haft! Slår alla zippotändare med hästlängder och gasen känns som att den aldrig tar slut. Stadig konstruktion och ligger skönt i handen, lätt att tända dvs. alla kvalitéer en tändare måste ha!
Zippo tar poängen i dom flesta grenarna sålänge man kan ha vett att tanka den en gång i veckan. Jag röker inte själv men jag har alltid med mig min. Tar alltid för vana att kolla så att den har soppa innan jag tar ett steg utanför dörren.
Nu samlar jag på Zippos så det kanske kan förklara intresset för att alltid ha en tändare även fast jag inte röker. Skulle dock aldrig falla mig in att ha någon annan tändare.
ska du ha en som funkar när det blåser så rekomenderar jag att du köper dej en stormtändare, själv gillar jag braständare (såna långa) då jag röker pipa
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!